Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Begrenset kommunikasjon fra Fremtind og lang saksbehandlingstid. Ventetid ved telefonisk kontakt var over en time.
Fornøyd med forsikringsselskapet. Skal anbefale videre til venner og familie.
Ble veldig godt mottatt og saken ble raskt behandlet at jeg nesten ikke forstod det
Enkel behandling. Aldri noe problem. Alltid hjelpsomme.
Rask og effektiv behandling av saken og ingen egenandel.
Min erfaring er god. Håper selvsagt jeg slipper og bruke forsikringen .
Veldig fornøyd med behandlingen av saken som dreide seg om refusjon av flyreise som ble kansellert pga Corona.
Er jo fornøyd med forsikringen,det er jo klart at hele Verden har vært i en rar periode nå.
I mitt tilfelle er Fremtid forsikring effektive, gir tilbakemeldinger hvis det trenges, og er hyggelige. Mvh. Lasse
Saksbehandler var god. Men kanskje vi kunne fått noe mer info. under sakens gang?
Har fått raskt oppgjør. Tiden fra skaden ble meldt til oppgjøret var klar var kort.
rask behandling, kunde vennelige. greie og forståelsesfulle. svarer snart ved henvendelse.
Dere en bra del i norsk systemet og lover gjie innbyggere en TRYGG live og stabile følelse.....
Har ingen, har bare positive erfaringer. Spesielt hundeforsikringen, når jeg mistet hunden min så var det meget god oppfølging og omtanke
Var skeptisk nårjeg måtte ta kontakt med Fremtind pga. skade på campingvognen vår. Dette kom av at jeg har en venninne som ikke har så god erfaring med dem. Men jeg ble svært positivt overrasket!! Meget hyggelig kundebehandler og alt ble fikset raskt👍👌
Fremtinds behandling av min skade var avgjort i løpet av noen minutter ut fra elektronisk forklaring og billedmateriale.