Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å fylle ut skadeskjema på nettet. Kjapp tilbakemelding om behandlingstid. Raskt behandling og oppgjør.
Var så uheldig å bli rygget på når bilen sto parkert på en parkeringsplass, slik at det ble en del materielle skader. Forklarer dette til forsikringen og henvendelsen ble tatt i mot på en profesjonell måte. Saken ble satt i gang raskt og effektivt med god informasjon fra første stund. Time på verksted fikk vi fort og leiebil var ikke noe problem. På grunn av Korona-restriksjoner tok det litt lenger tid å få bildeler, men verkstedet informerte jevnlig om tilstanden. Saken ble løst på kun 10 dager! Bilen er nå reparert og eieren er fornøyd! Rett og slett imponert!
Seriøs forsikringsaktør med kjapt oppgjør. Oversiktelig nettsted.
Kan ikke bli dårligere. Vi har nettopp vunnet et gavekort på e-sykkel og betalt full pris, den ble stjålet i låst parkeringskjeller, låst med kjetting til hjul. Får bare småsmuler igjen. Sykkelen kostet 29990,- får igjen 21000,- Dette er for dårlig
Opplever at man ikke blir ettergått og at saken ikke blir dratt ut i tid.
Raske trygge oppgjør. Trygg på at jeg har de dekningene jeg har behov for.
Rask tilbakemelding, suveren saksbehandling og oppgjør.
Deres kunde kjørte på min bil og jeg ønsker at Fremtind skal skaffe meg leiebil. Det er helt vanlig praksis i følge mitt forsikringsselskap.
Selve oppgjøret og personalet jeg snakket med undervegs er helt ok. Men tidsbruken var noe pver det jeg forventet, selv i disse koronatider. Jeg fikk beskjed om at der manglet noe for å gjøre saken ferdig, og jeg sendte inn men jeg måtte purre på før der skjedde noe.det var ikke bra.
Vil gjerne bli respektert og tatt på alvor. Få tilbakemelding. e-post /sms.
Fantastisk bra behandling av kundeveileder, godt og riktig oppgjør, behagelig person å snakke med for å få avgjørelse. Rask behandling.
Rask behandling av saken penge på konto i løpet dagen, veldig bra takk for meg.
Meget lang tid før forsikringen ble behandlet, måtte ringe for å høre hva som skjer, lite hjelp å få for å finne ut av ting.
Tok kort tid fra skaden ble meldt inn til jeg fikk utbetaling.
Nye regler fra 6 juni 2020 saken min er fra mars mnd elendig oppfølging hel veien ikke så mye som en mail ang oppfølging bli vel europeiske nest gang.
Jeg har i løpet av de siste fire år hatt to forsikringsberettigede skader på henholdsvis bolig og fritidsbolig og èn skade på kjøretøy. Skadebehandlingsprosessen har vært prikkfri i alle tre tilfellene. Takst har vært rettferdig og oppleves som raus, og oppgjør har vært helt uklanderlig. Min holdning har alltid vært at det er i motgang man lærer sitt forsikringsselskap å kjenne. Jeg har vært mer enn tilfreds fra første stund.