Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig lang saksbehandlingstid på en helt grei reiseforsikringsak.
Saken drøyde unødvendig lenge, måtte hente all info selv. Savner feedback underveis i saken, spes når ting vil ta lang tid pga korona.
Positivt møte. Høflig og grei forklaring. Tok seg tid til å høre hva jeg hadde på det jeg hadde å fortelle. Jeg er i gang med å flytte alle mine forsikringer fra mitt nuværende selskap til Fremtid. Dette på grunn av den service og hjelp jeg fikk ved å kontakte Fremtid.
Er fornøyd så langt. Har gode erfaringer gjennom 45 år også på de tidligere selskapene.
Det finnes selskap som er bedre enn dette.. Ikke noe jeg selv har sjekket selv ennå.. men lenger ned i bøtta en dette kommer man neppe :(
Rask behandling av skaden. Forsikring kunne ha erstatning også for elektriske feil på bilen
Fikk hjelp med en gang jeg kom igjennom på telefon. :-) Men ventet i 25 min før jeg kom igjennom køa.
Arrogant. Argumenterer med usanne påstander. Bruker lang tid på behandling.
Så langt ser jo alt helt greit ut. Ryddig å forståelig tilbakemeldinger. Et lite hint... Har jo muligens fort vist disse spørsmålene hadde blitt stilt etter alt var på plass, og vi satt med svaret på jobben og kostnadene. 🤔🌞
Raskt behandling. Vet ikke om det er noe som kan bli bedre. Min erfaring er at det er et strålende selskap å ha forsikringen hos 🙂
Ble behandlet på en ryddig og grei måte. Ble under saksgangen orientert hele tiden og fikk til slutt et greit oppgjør ved foto av skade.
Har vært i kontakt med Fremtind ved to anledninger, og begge gangene møtte jeg forsikringsrådgivere som framstod både profesjonelle og empatiske. Tiden fra jeg registrerte saken til jeg fikk hjelp var rask, og behandlingsinstitusjonen jeg kom i kontakt med var av høy kvalitet. Jeg har bare positive ting å si om Fremtind og vil anbefale til alle.
Er så fornøyd med mitt forsikringsselskap. Har hatt et par uhell. Da har de stilt opp for meg uten om noe om og men.
Har bare gode erfaringer fra Sparebank 1. Har benyttet SB 1 ved noen anledninger.
Veldig lang behandlingstid av refusjon av avbestillingsforsikring. Skadedatoregistrert 01.04.2020.
Jeg har en god opplevelse av Fremtind. De har vært raske og ryddige i sine tilbakemeldinger og holdt oss orientert om fremdrift hvis vi har måttet vente på ytterligere informasjon. Har også vært fornøyd med dekningsgraden deres. Lite papirstyr og venting i telefon.