Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har dessverre hatt to saker på kort tid. Begge ble behandlet fort og greit. Veldig fornøyd😊
Godt fornøyd med både forsikringstjenesten og banktjenesten.
Har alltid fått god hjelp de få gangene jeg har brukt forsikringen. Siste gang nå i Koronatider med avbestilling av reise. Fikk dekket det jeg ikke fikk tilbake av reisebyrået.
Topp selskap, alltid gode priser og god oversikt på dekning.
Det har bare tatt noen dager fra saken ble innmeldt til svar foreligger. Ikke masse tilleggsspørsmål og frem og tilbake.
3 mnd å vente på penger er altfor lang tid, særdeles for en minstepensjonist.
Fikk hjelp og forståelse med en gang da jeg tok kontakt angående en mobiltelefon som ble ødelagt. Har forsikring gjennom LO-favør som da bruker Fremtind forsikring og oppgjøret kom på konto mens jeg snakket med behandleren. :)
Bra oppfølging. Lett å melde skaden på nett. Logisk å bli henvist til merkeverksted. De ordnet med taksering, bestilling av leiebil. Holdt tiden som var satt av til reparasjon.
Rask behandlingstid, dyktige folk som jobber med saker.
Helt greit, men kunne vært mere informasjon underveis.
Rask og god hjelp fra Fremtind da jeg hadde fått knust min IPad skjerm. Positiv erfaring hvor alt ble ordnet direkte med reparasjonssted. I løpet av få dager hadde jeg ny IPad. :-)
Null stress. Har alltid fått det jeg har krav på og vel så det. Jeg har dog bare brukt innboforsikringen.
Fremtind er best forsikring for meg og hjalp meg med min sak rask.
Jeg sense godt service å god tid før allt saken 👍👌
Veldig fornøyd med alt! Kundeservicen er helt topp. Raskt og enkelt.
Grei og rask behandling, fikk hjelp til å purre på Gjensidige når jeg ikke hørte noe fra dem. Det hjalp.