Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Orker ikke mere av dere. Har send inn historien min på deres spørreskjema om hva jeg syns om dere,se på den heller.
Bare å styre unna, hadde ikke forsikringen vært en del av Lo medlemskap hadde jeg avsluttet kundeforholdet umiddelbart.
Synes premiene stiger uforholdsmessig. Fornøyd med saksbehandlere.
Syns at alt gikk veldig fort å jeg er svært fornøyd med at alt var så enkelt. Helt supert. Man får igjen for å være medlem i fagforbundet. Takk for god hjelp😁
Dårlig kommunikasjon ved skade. Selskapet prøver å vri seg unna ansvar. Lite kundevennlig tone fra første mail. Var meget fornøyd med SR-bank forsikring, før de gikk inn i Fremtind.
Rask oppgjør med mine skader. Jeg er 86år så det er alltid noe spørre om og har fått hjelp med mine spørsmål.
God oppfølging. Telefon fra saksbehandler og drøfting av min sak. Gode forklaringer.
Hyggelige samtaler. Personalet og selskapet er til og stole på.
Ingenting skjedde før jeg purret etter 60 dager. Da kom det spørsmål om det jeg hadde svart på tidligere. Saken løste seg når jeg viste til maken sak med en annen kunde som hadde fått behandlet maken sak.
Lang behandlingstid og tydeligvis veldig dårlig dekning på ting man forventer at de skal dekke, som andre dekker uten spørsmål.
Enkelt og ukomplisert. Veldig greie føringer på hva som skulle sendes inn av dokumentasjon.
Enkelt og greit. Mangler fremdeles erstatning fra en reise som ble avbrutt av flyselskapet SAS
Perfekt for lo-organiserte som har flere medlemmer i familien. :-)
Har liten erfaring foreløpig, fornøyd hittil. Nylig byttet til Fremtind, så erfaringen er minimal.
Har vært kunde i mange år, er godt fornøyd. Har kun en dårlig opplevelse med spinn, den har jeg sagt opp, opplevde dårlig kundebehandling. Ellers er jeg fornøyd.
Har bare gode erfaringer med mine forsikringer. Alle mine saker har blitt behandlet raskt og effektivt.