Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er svært fornøyd med kontaktpersonen når det gjelder Fremtind. Svarer etter kort tid eller hun sender melding at hun ringer meg opp igjen, for at hun er opptatt. Ordner alt til det beste for kunden. Og så har de grei pris i mitt tilfelle.
Rask og effektiv tilbakemelding, og løsning av saken.
Har vært forsikringskunde i ca 16 mnd, er kjempefornøyd med Fremtind.
Det var overraskende at saken ble behandla en lørdagskveld og så fort. Eneste jeg ikke forsto som jeg måtte ringe for dobbelt sjekke var om måtte bruke Eplehuset.
Knuste skjermen på telefonen min. Etter noen raske og enkle steg på nettsiden fikk jeg rask tilbakemelding etter en time om at kravet var godkjent og at jeg kunne forvente å få penger på konto etter 4 dager. Fikk det dagen etter.
Utrolig enkelt hele prosessen, raskt og effektivt. Topp karakter fra meg.
Meldte skade på min mobil inn lørdag ettermiddag og mandag morgen var pengene på konto.
Hadde det samme problem med kjøleskap i februar 2020, men meldte ikke. Nå er 2 gang. Har bilde å kan sender til dere.
Bruker lang tid på og behandle min sak. Sier at skaden ikkje dekkes av forsikringen som apple mener at den gjør.
Ble godt ivaretatt med en gang. En hyggelig saksbehandler ordnet saken med en gang.
Effektiv tilbakemelding på mi forsikringssak, ingen problem, veldig rask sakshandsaming, kjapp utbetaling!
Meget bra service innstilling, trivelige medarbeidere og faglig dyktige. Forsikrings kostnadene, gode og pris gunstige. Meget godt fornøyd.
Har ikke brukt forsikringen så mye. Så den dagen det var bruk for den så var de veldig raske. 🌞
Jeg hadde en enkel sak men det var litt frem og tilbake Før saken løste seg. Siste konsulenten var proff.
Alt var glimrende, rask saksgang. Fikk ordna bilen bare på noen dager 👍.
Fryktelig dårlig behandlig, 8 mnd behandlingstid, masse rot, samme spørsmål om og om igjen. Masse unnskyldninger om "Korona korona korona". Dårlig...