Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prisene hos dere er mye dyrere en priser jeg har fått tilbud hos andre selskaper.
Fikk rask hjelp fra en utrolig flink saksbehandler.
Ble ringt tilbake som lovet! Veldig lite byråkratisk behandling. Stolte 100% på de opplysningene jeg som kunde ga over telefonen. 😊
Meget fornøyd med alt. Fikk en oljelekkasje som ble tatt på motor og drivverk delen av min bilforsikring.
Var uheldig med et par nye briller, meldte de inn og saken gikk veldig greit.
Det er første gang jeg benytter meg av forsikringen. Men kan ikke si meg godt fornøyd med svaret fra saksbehandler. Årsaken er sikkert stort arbeidspress, men uansett er det viktig at kunden for en god følelse etter mottatt tilbakemeldingen.
Lang behandlingstid - 70 dagar. Ikkje sett dykk inn i skademeldinga før det ber om meir informasjon. Fleire gongar be om de same opplysningane som er oppgitt i skademeldinga. Svært dårleg kommunikasjon med meg som kunde. Hadde det ikkje vore for rådgjevarane i SB1 Søre Sunnmøre, så hadde dette vore særs ille!
Jeg opplever at Fremtind har tillit til informasjonen jeg gir i den brukervennlige nettbaserte skademeldingen. Saksbehandlingen gikk veldig fort.
Profesjonelt og relativt kjapt. Savnet et felt i LO Favør app til ytterligere opplysninger.
Jeg er fornøyd med resultatet av min sak, men jeg synes det tok altfor lang tid å få tilbakemelding - måtte til slutt purre på et svar
Synes min skadeerstatningssak foregikk ryddig. Kommer helt klart til å anbefale Fremtind til venner og bekjente.
Skaden ble meldt inn ca 23. april 2020. I dag skriver vi 8. juni og vi har fremdeles ikke fått avklaring i forhold til kontantoppgjør som vi har etterspurt. Fremtind har ikke fulgt opp saken og gitt oss tilbakemelding på henvendelser. For hver gang vi ringer og etterspør løsning får vi ny saksbehandler som har en ny tolkning eller forklaring på saken til tross for at skaden er godkjent hos selskapet.
Rask behandling av saker. Aldri noe problem med å få den hjelpen man trenger..
Har fått god oppfølging av trivelig kundebehandler.
Jeg har hatt mange saker i Fremtind, både vannlekkasje, telefon, sykkeltyveri, motorhavari båt, bil og sist reise. Har opplevd samme hyggelige og effektive håndtering hver gang. Kjappe med saksbehandling og ikke minst Oppgjør. Fremtind er uslåelig.
Rett og slett DÅRLIG oppførsel og folkeskikk på laveste nivå av et par saksbehandlere! Svarer til feil adresse, svarer ikke på spm, har en ovenfra og ned holdning. Ansatte svarer på mail, men ingen kan finne vedkomne igjen seinere. Henger ut andre forsikringsselskaper og bommer totalt når fakta blir lagt frem. Avslag kommer på mail MENS vi snakker om saken i tlf. Takke meg til at vi kan bytte fritt.