Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte inn sak i pinsehelgen, og fikk svar omgående. Saken ble ordnet i løpet av få dager. Veldig bra.
Et skadeoppgjør som ble ordnet over telefon uten å måtte sende inn den skadde gjenstanden eller kvittering på at vi allerede hadde kjøpt ny. Penger sendt til konto etter 2 dager.
Rask og veldig enkelt, penger rett på konto etter kun få dager..
Oppfatter Fremtind Forsikring som ett veldig bra og seriøst forsikringsselskap som setter fokus på å hjelpe sine kunder på en veldig rask og ryddig måte.
Alltid rask behandling og gode vilkår i forsikringene. Kommer ikke til å bytte dere ut.
Kundeservice er veldig bra. Jeg er fagforening medlem, jeg er fornøyd. Men egenandel er litt mye.
Utrolig rask respons fra man meldte inn skade til en fikk svar.
Har vært forsikringskunde i spb1/Fremtind i 50 år!! Er fornøyd.
Jeg har ikke hatt mine forsikringer så lenge hos dere, men da jeg først byttet ble jeg godt mottatt og fikk god hjelp.
Elendig kundeservice. Nesten umulig å få snakke med en saksbehandler. Etter nærmere 70 dagers behandlingstid kontakter vi Fremtind Forsikring igjen. Vi får da opplyst av saksbehandler som sikkert ikke har sett på saken tidligere om at vi mangler bekreftelse fra turoperatør / flyselskap om at de ikke refunderer noe av reisen. Fremtind Forsikring, kunne ha opplyst om dette tidligere. Vi kjøpte nye billetter hjem fra Vietnam tidligere enn opprinnelige hjemreise 18 mars, da UD oppfordret alle nordmenn til å reise hjem.
Løsningen på netter virket meget godt for meg for den skaden jeg skulle ordne.
Har hatt 2 «skadesaker» de siste 5 mndr. Ryddig, rask og hyggelig saksbehandling begge gangene (2 forskjellige saksbehandlere). Er meget fornøyd. Siste sak ventet jeg i 2 mndr. på saksbehandling forstålig nok pga koronatider.
Brukte 2 uker på å si nei til noe mitt eget selskap sa ja til på 3 timer! Hadde jeg bare visst.
Ikke fått svar på min henvendelse til dere, vanskelig da å være fornøyd. Når skal saken behandles og svares ut til meg?
Godt fornøyd med dere som forsikringsselskap. Alltid fått god hjelp når vi har kontaktet dere også når det het LO-favør.
Fryktelig treg saksgang, meget lang ventetid på tlf + lite imøtekommende og vanskelige med innboforsikring :-(