Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling av skaden på bil. Oversiktlig og informativ rapportering av hele prosessen.
Når saken var ferdigbehandlet, gikk det kort tid før oppgjøret var utbetalt. Saksbehandlingstiden kan bli bedre/kortere. De tok kontakt underveis og fortalte hva som manglet i saken og ordnet dette raskt når jeg sendt inn dette.
Uklare bestemmelser. Ingen kontakt underveis ved saksbehandlingen. Kun en kort e-post med negativ avslutning for forsikringssaker.
Som alle forsikringer dekker de ikke så mye.. Lureri. Mine 2 siste innbo skader i hjemmet ble ikke dekket av innbo forsikringen.. Føler meg bare "forsikret" om at ingenting dekkes.. Også veldig artig at en mail ikke kan sendes i retur.. Et IT triks gjør at det ikke er mulig å besvare den første mailen fra fremtind.. Et svar blir ikke sendt. Havner i egen søppelpost. Sikkert mange eldre som ikke fanger opp at ny mail må genereres med saksnummer klippet inn. Mailen opplyses med en pungtum bak. Luretrix de sparer millioner på. Melder meg ut av LO hvor denne forsikringen var knyttet til. Styr unna. Ikke så bra som de skal ha det til.. Nesten 2 uker behandlingstid
Effektivt - bare å registrere skade digitalt (også skadeskjema) og sende inn, blir behandlet i løpet av noen sekunder med mulighet for å velge time på verksted.
Veldig bra oppfølging ved sykdom. Andre skader er også bra.
Fikk informasjon om at det var travelt og at ting tar lengre tid på grunn av koronaen. Dette regnet vi med, så vi kontaktet dere ikke på mail eller telefon. Fikk mail ang saken .og dagen etter var pengene på konto.
Skadeoppgjøret i forbindelse med viltpåkjørsel fungerte helt optimalt, fra melding om skade på nett til skadeoppgjør i forbindelse med at bilen var på verksted. Fremtind forsikring kan absolutt anbefales til andre!
Jeg er svært fornøyd med å være forsikret hos dere. Gode kundebehandlere som alltid er blid og hjelpsomme. God forklaring på det jeg lurer på ⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Synes det er trasig at jeg ikke får oppgjør for min avbestilling av fly, da jeg risikerte å bli stående fast i Sverige hvis jeg hadde reist den 11.3.
Har mailet flere ganger og ringt flere ganger. Får beskjed om at skal få oppfølging, ingenting skjer. Foreløpig venta over 3 mnd
Avbestillingen ble behandlet og pengene overført tilbehør.
Behjelpelig og hyggelig i tlf. samtalen, en god tone.
Sendte inn forsikringssaken og fikk tilbakemelding ila 5min om at saken var behandlet og penger overført. Dagen etter var pengene på konto.
Kort behandlingstid og ingen ekstra spørsmål når skade ble meldt. Raskt oppgjør trekker også opp
Meldte inn skade på min mobiltelefon via nettbasert skjema sent på ettermiddagen. Allerede samme kveld fikk jeg beskjed om at saken var behandlet og at en bestemt sum ville overføres til oppgitt konto innen 2-3 dager. Neste dag fikk jeg montert ny skjerm på min mobiltelefon, og overraskelsen var stor da jeg oppdaget at innvilget erstatningsbeløp allerede var kommet inn på min konto idet jeg stod foran skranken hos Eplehuset for å betale for reparasjonen. Veldig bra!