Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Så langt veldig fornøyd med behandlingen. Vært kunde to år.
Jeg har kun en sak og kan derfor ikke mene mer enn det jeg har svart.
Fremtind har gode priser, men i de to tilfellene jeg har trengt hjelp med å få dekket utgifter, 1 gang med skade på nyinnflyttet hus og 1 gang med reise under Corona tiden, har de ikke ville hjelpe meg.
Sto ikke opp for meg i min forsikrings sak, det var et skadeoppgjør i en ulykke med bil.
Veldig godt fornøyd med skadeoppgjør. Rask og god behandling.
Kompetent og hyggelig var inntrykket fra a til å. God dialog mellom kunde, verksted og Fremtind
Det var 1. gang jeg hadde bruk for dem. Veldig fornøyd.
Jeg er veldig fornøyd med å være kunde hos fremtind. I alle de sakene jeg har hatt, både innbo og reise har jeg fått god saksbehandling. De er troverdig og ryddig.
Vi måtte reise hjem tidligere fra ferie pga smittefaren. Vi fikk dekket returreisen. Veldig bra.
Jeg er fornøyd med hele tjenesten, og jeg tør å anbefale den til andre basert på min erfaring.
Tok veldig kort tid fra sak var opprettet til problemet ble tatt tak i og løst. Meget fornøyd.
God service. Fornøyd. Aldri noen problemer. Kan anbefales.
Prisdyktig selskap. Dekket skaden jeg hadde som gjaldt ytre påvirkning, kjapp behandling, veldig bra!
Betaler premien, der er alle forsikringsselskap gode mottakere. På skadebehandling ser det rimelig greit ut, når man kommer gjennom på telefon.
Det har en frekk fremtoning, de skriker og er uhøflige. Det er veldige lite behjelpelige når skaden er en realitet. Jeg velger å bytte forsikringsselskap.
Rask kunde og saksbehandling. Gir oversikt over rettigheter i følge forsikringsomfang! I varetagende! Trygghetsskapende!