Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen negative bemerkninger bare svært positive. Anbefaler til andre å bruke selskapet.
Meldte skaden på søndag. Fikk beskjed mandag at jeg kunne sette den på verksted.
Rask, god og enkel måte å ordne denne forsikringsaken.
Rask og effektiv behandling. Verdi på tilsvarende modell idag burde bli dekket og ikke bytteenhet på en utslått modell.
Det gikk ikke mer enn to eller tre timer fra jeg ringte, til de ringte opp igjen og jeg fikk hjelp. Kjempe bra og rask behandling
Enkelt og fint skademeldingsskjema på nett, raskt behandling/oppgjør.
Må være raskere til og rette opp når det er feil på kontaktopplysninger og kunde ikke svarer på mail. Ta en tlf og sjekk med kunden så blir alt bedre
En ødelagt mobilskjerm på min Iphone fikset Fremtind Forsikring hurtig og greit. Anbefales...
God oppfølging da jeg be syk på Grand Canaria og var coronafast der nede.
Avbestilling 16-18 Scandic Kr.sand Har begrunnet dette mange ganger, og uten hell !
Jeg har alltid fått topp behandling og aldri hatt noe å klage på.
Ingen andre er bedre enn dem, flott og god opplevelse, god og rask kundebehandling, effektivt og troverdig. løsningsorientert, verdifull behandling.
Har bare gode erfaringer med alle henvendelser. Rask og god service.
Har hatt en sak gående med vannlekkasje i et hus. Oppfølgningen fra selskapet har vært under enhver kritikk. De har ikke svart på e-poster, og jeg har ikke fått tak i kundebehandleren på telefon. Jeg opplever at selskapet ikke har satt seg inn i dokumentasjon jeg har sendt dem. Etter min mening skal et forsikringsselskap være der når skaden først har skjedd. Det er det man betaler for. Anbefaler ikke Fremtind forsikring.
Det har ikke vært så lett å få tak i dere på tlf. Men kanskje årsaken er korona tid.
Særdeles dårlig kundebehandling av en sak som alle andre forsikringsselskaper hadde dekt. PS har tatt telefon runder til alle selskaper.