Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når det kommer til skade og oppgjør, er det en kamp fra ende til annen. Pris på forsikring er grei.
Lite informasjon om saken. Jeg motsa kravet fra kunde hos dere, fikk ikke noe svar om hva som skjedde i saken - annet om at den var ferdig hos dere og jeg ikke hadde mistet bonus.
No response, seems to be forgotten about my cases. I had to called them back to ask what's happening. Bad telephone service... and no help at all just answer we can not help you. Online page experience not good either.
Rask tilbakemelding, god kundeservice. Mistet bilnøkkelen min, med toppkasko betalte jeg kun egenandel for å få kopiert opp ny nøkkel. Rask saksbehandling, god stemning. 😀
Ukomplisert og relativ rask behandling. Lett tilgjengelig på telefon.
Rask behandling med god kommunikasjon. God dialog med verksted og Framtiden Forsikring.
De holder det de lover og har rask saksbehandling og gir god hjelp og informasjon ved skade. De er i fremste rekke på produktutvikling.
Raske til å svare og flinke til å behandle saker og ikke minst ryddig :).
Ble påkjørt og annen sjåfør stakk fra stedet. Heldigvis hadde vi bonusfri parkeringsskade. Meldte saken inn på nett og alt fungerte meget bra. Fikk tekstmelding kort tid etter med skadenummer og da var det bare å bestille time. Alt fungerte meget godt med Fremtind som forsikringsselskap!
Jeg er meget fornøyd med fremtind forsikring. Jeg hadde to saker med fremtind forsikring og de hjalp meg veldig raskt.
Har fått en god opplevelse å fin kommunikasjon med fremtind forsikring.
Rask behandling av saker, god info. Hjelpsomme. F.eks ved reise og en av ungene måtte på sykehuset, jeg tok vare på kvitteringer selvfølgelig. Tok to dager etter jeg kontakte dem og jeg hadde pengene på konto. Raske ved behandling av bilskade, holder jevn og god kontakt. Du føler deg ikke glemt!!
At de viste hensyn og behandlet saken på en rask og fin måte.
Skade ble taksert, og årsak til skade ble avgjort uten at noen hadde vært på stedet for å se på skaden.
Jeg har vært veldig godt fornøyd med dem til håndteringen av fly og korona situasjonen. De ba meg sende all informasjon jeg hadde og jeg brukte masse tid på dette og når jeg fikk svare tilbake etter flere måneder var at jeg måtte ta kontakt med mine reisebyrå for å ha krav på penger tilbake. Hvorfor ikke si det som det er med en gang? Håpløst spør du meg!
God og rask service. Viser kunden tillit dersom det er gitt tilstrekkelig informasjon ved innmelding. Har bare gode erfaringer med selskapet.