Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En liten ulykke (kjørte over gressklipperen med tilhengeren) som sørget for rask behandling. Sendte kun et bilde av skaden, deretter kom oppgjøret som avtalt etter bare noen dager
Har aldri hatt noen negativ opplevelse med selskapet.
Rask behandling av forsikringssak, og tilfreds med sakens utfall!
De sier opp forsikring uten å ta kontakt med deg som kunde. Jeg forventer faktisk en telefon, mail eller en SMS før dette skjer.
Rask behandling, enkelt å melde inn forsikringssaker.
Dyktige ansatte som tar tak i problemet og gir en utmerket service til meg som kunde.
Ved forsvunnet bagasje kommer oppgjøret superraskt.
Rask behandling. Fikk god hjelp. Hadde ikke forsikringsbevis med meg til verksted men fikk god hjelp pr.telefon.
I samtale med selgere og saksbehandlere oppleves det en avvisende holdning. De hørte ikke på mine argumenter. Jeg ringte to ganger angående min innboforsikring og avtalte at saksbehandler skulle ta kontakt etter å ha sett på saken, det skjedde aldri. Plutselig etter ca 3 måneder siden jeg registrerte saken under innboforsikringen, fikk jeg beskjed om at dette saken kom inn under husforsikringen og ikke innbo. Jeg orket ikke mer etter det. Jeg har forsikringer via LO-favør, men opplever å få bedre tilbud andre steder.
Hyggelige medarbeidere. Litt raskere behandlingstid. Har en grei erfaring med selskapet.
Gikk kort tid til vi opprettet sak til oppgjøret var kommet på konto.
Jeg er veldig fornøyd med Fremtindsforsikring. Hadde hvert kunde hos flere selskaper før og har litt erfaring. Når jeg trengte hjelp ved skade forsikring var det kjempe fort behandlingstid.
De svaret kjempe fort på saker og løser saker ganske raskt! Veldig fornøyd med dem!
Ingen burde ha forsking der 🤬 luring er dere, har ikke så mye å si, aldri mer forsikring der.
Rask og grei og problemfri behandling av min sak. Svært fornøyd.
Jeg har bare gode ord og gi til dere jeg anbefaler dere til mine venner.