Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har kun opplevd meget god service hos dere men vi vurderer fremdeles å bytte selskap fordi vi føler at vi betaler utrolig mye for alle forsikringene våre...
Bruker meget lang tid på å ordne opp når de får en forsikringsak. Ikke holdbart at de bruker 2 mnd på en vannskadesak, mye bedre når sparebank1 hadde sitt eget selskap.
Fra jeg meldte inn skaden elektronisk til saken var behandlet og oppgjøret på vei til kontoen min tok det mindre enn 1 time! Sjokkerende rask saksbehandling!!!
Etter en kort telefonsamtale var saken løst. Oppgjør skulle komme.
Enkel og intuitiv side hvor man lett kan velge den løsning som passer best.
I forbindelse med forsikringsoppgjøret for ødelagte briller, ble oppgjøret avkortet med kr 3000,- fordi vi ikke har tilgang på optiker i Synsam kjeden i nærheten. Nærmeste Synsam butikk befinner seg over 120 km unna, og jeg ville måttet bruke en hel arbeidsdag på å oppsøke dem, i stedet for å kunne bruke vår lokale optiker, som kanskje hadde tatt maks en time. I tillegg til tapt arbeidsfortjeneste og kjøring måtte jeg da også hatt en ny synsundersøkelse, noe som hadde medført mye mer enn 3000,- i kostnader. Jeg tok undersøkelsen for under ett år siden lokalt, og kunne helt klart ha brukt denne ved uttak av nye briller.
Jeg er fornøyd med dere. Fordi ordnet problemet mitt så fort.
Eg ringde forsikringsselskapet og forklarte dei problemet mitt og dei anbefalte meg å melde de inn på deira nettside. Det gjorde eg og berre nokre dagar etter fekk eg telefon om at oppgjøret var på vei inn på kontoen. God service og kort behandlingstid.
Veldig fornøyd. Jeg ble forespeilet en ventetid på ca 60 dager, men det gikk mye raskere enn forventet. Det er første gangen jeg har behøvd å benytte min reiseforsikring (heldigvis), det har vært en positiv opplevelse. Jeg har allerede skrytt av dere til noen bekjente.
Kjempe god service og rask saksbehandling. Så dette er et forsikringsselskap som kan anbefales på det sterkeste.
Utrolig dårlig service, i avslaget står det feil informasjon om hva som er galt med bilen. Dvs at de ikke har lest papirene fra verksted. Å gi avslag på en skade som ikke er riktig blir veldig feil. I tillegg vil de ikke se på saken på nytt, men endre ordlyd i avslaget. Dårlig service fra begynnelse til slutt. Anbefaler å styre unna disse. Og som de skriver i brevet til meg, så må vi ikke tro på det som står på hjemmesiden.
Rett og slett bra, veldig fornøyd at ting ble raskt avklart. Etter innsendt skademelding gikk ting veldig fort. Superfornøyd.
Fikk god informasjon av kundebehandler. Det er ikke mer å si.
Alt for lang behandlingstid for å få et negativt svar. Svaret gå seg vel selv fra dere i det øyeblikket dere mottok min sak.
Forståelse å imøtekommende. Rask tilbakemelding. Bra erfaring.
Anbefaler dette firma som forsikringsleverandør nettopp på grunn av rask reaksjon og saksbehandlingsrutiner.