Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har interne vilkår som du ikke vet om hvis du ikke spør. Gjelder tilhenger.
Rask kontakt på telefon om forsikringer og skader, ikke minst behjelpelig.
Tar kunden seriøst og hjelper deg eller veileder videre i prosessen.
Veldig informativ og lettvint saksbehandling, med god service og oppfølging. Kan trygt anbefales!
Etter innrapportert skade, ble jeg raskt kontaktet av Reco Bygg og Skadeteknikk som gjorde en grundig vurdering av skadeomfanget. Etter kort tid fikk jeg greit oppgjør for skaden.
Meget god service av saksbehandler, behandlingstid og oppgjør.
Svært fornøyd med forsikring, leiebil og verksted. Ikke mer å tilføye.
Dårlig og lite effektiv kundebehandling. Prøver å trenere sak for å slippe utbetaling.
De gangene jeg har hatt med Fremtind å gjøre så har jeg vært svært fornøyd
Rask behandling av saker. Lett å melde inn/kommunisere med. Veldig fornøyd
Dyktige saksbehandler og god service. Har aldri hatt noe problemer med dere.
Lett å komme i kontakt med. Seriøs behandling av saken. Gjør man en feil, så hjelper dere til og det setter jeg pris på. For oss eldre er det ikke så lett bestandig i disse datatider.
Ingen hjelp å få fordi det visst nok var tidligere eier sin feil og hjelper heller ikkje med heving av kjøp.
Oversiktlig oppsett som inkluderer forrige års premie pr forsikringsobjekt. Men økning i premie utover eventuell indeksøkning er ikke forklart.
Selv de har leiebil garanti, så gikk det 5 dager før jeg fikk lånebil. Lite hjelp og få hos forsikringen til og finne løsning på dette. Eneste de kunne tilby var 250 kr de dagene jeg ikke fikk bil.
Oppdaterer under behandling. Ryddig og føler seg ivaretatt