Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt saker som har blitt løst som en drøm, og saker som ikke er blitt løst tilfredsstillende. Det siste gjelder avlyst reise pga koronasituasjonen, der jeg ikke får refundert kontantutlegg til Norwegian fra forsikringsselskapet, men blir tvunget til å konvertere kontantene til bonuspoeng for framtidig bruk.
Veldig lett. Bra service og rask behandling. Stor fornøyd.
Meget rask sakbehandling, meget hjelpsom å hyggelig saksbehandler.
At det er hjelp å få når en er uheldig Rask og profesjonell utførelse.
Rask og korrekt behandling av saken. Leiebil i samme klasse som vår egen bil. God informasjon fra verksted om skadens omfang. God service.
Da jeg satte meg foran PC for å melde fra om skadet bil, gruet jeg meg veldig, men det ble en positiv opplevelse, spørsmålene jeg skulle svare på var tydelige og direkte. Behandlingen gikk jo utrolig fort, veldig positivt for meg som eldre dame, satte veldig stor pris på, har jo en tendens til å bekymre meg mer enn nødvendig.
Er bare strålende fornøyd. Rask behandling i disse coronatider.
Respons på dagen jeg meldte saken min. God forståelse for saken og veldig kundevennlig oppfølging. Tydelig i kontakten og behandlingen. Anbefales virkelig.
Null kommunikasjon mellom samarbeidspartnere!! Jeg som kunde måtte ordne opp i alt selv. Kasko maks er jeg ikke imponert over. En totalt vurdering så er ikke alltid pris det viktigste, selv om denne skaden ikke var min skyld.
Hadde eit uhell med bilen og der var de kjapp å fin behandling, alt vart fikset. Hadde eit uhell med huset med vannlekasje, vart ikkje trodd på, dei snakka rundt saken, vreid seg unda kostnader, desverre kan eg ikkje anbefale dette selskapet.
Kort oppsummert var det meget godt løst når jeg fikk skade på min bil. Rask hjelp ikke noe venting, ryddig og effektivt.
Jeg skjønner det tar tid nå. Men når jeg ikke kan ringe eller sende mail eller noen ringer meg er for dårlig. Jeg skjønner ikke at denne saken er avsluttet. Jeg burde få snakket med en saksbehandler
Jeg opplevde saksbehandlingen som meget bra, og oppfølgingen videre at jeg fikk lnformasjon om sakens gang.
Meget fornøyd med service og opplegget fra bilen ble levert hos verkstedet, leiebilen var på plass og skaden ble utbedret etter avtalt tid.
Forsikringsselskapet som er godt tilpasset unge. De er raske i responsen, selv i tider hvor det ikke er opplagt. Følelsen av å bli trodd på fra start en viktig faktor, noe som gjenspeiles hos forsikringsselskapet.
Tydelig informasjon, kjappe med svar, tillitsvekkende.