Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig samtale på telefonen. Møtte forståelse og følte trygghet på at dette ordner seg. Man er jo litt nervøs og spent, det handler om mye penger, og sjokket etter skadehendelsen sitter i kroppen.
Fikk ikke hva jeg skulle få med saken min fra vannskade.
Fremtind leverer en veldig god forsikring tjeneste. Jeg anbefaler dette selskapet på det sterkeste.
Kundene kan ikke fikse hvis de fikk ikke hjelp fra dere. Hvis dere hjelpe ikke, så de mange som skal flytte til noe som kan gi bedre hjelp.
Rask og effektiv behandling. Men litt høy depositum og betale. Men gjevnt over veldig fornøyd
Ved bruk av Meldsak.no er det ganske oversiktlig og med et godt klarspråk. Lett å fylle ut felter og å laste opp filer. Den korte saksbehandlingstiden imponerte meg.
Tegn forsikring ett annet sted, opplevde at skade på ny stol har så mange unntak at det ikke er vits å ha innboforsikring her.
Kjemperask behandling, og med positivt resultat i mitt favør.
Veldig enkelt å melde inn skade og takstering av oppgjøret var etter min mening helt innafor. Rask behandlingstid.
Har ikke vært medlem så lenge, min første sak gikk uten problemer.
Ikke storforbruker av forsikringen, men de tilfellene vi har brukt så har alt gått smertefritt! Enkel registrering, hurtig saksbehandling og veldig serviceinnstilte kundemottakere/saksbehandlere. Særdeles fornøyd! Gode vilkår og konkurransedyktige priser.
Fremtind er et utmerket selskap. Flinke vennlige ansatte, rask behandling og forståelige skjems å fylle ut, som passer for alle. Jeg har bare god erfaring.
Dere er Raske, enkel og gjør en god jobb. Takk for god service.
De behandler din forsikring raskt, kun på 4 timer i min sak. Får grundig svar via e-post. Kan ikke se noe som kan bli bedre.
To saker måtte jeg selv ta opp med motpartens selskap. Det ene med positivt utfall.
Svært fornøyd med forsikringsdekning og kundebehandling når ulykken er ute!