Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Så enkelt å fylle ut alt. Og rask tilbakemelding.👍
Har ikke annen erfaring med Fremtind enn innbetaling av premie, og så denne skaden som oppstod under brannslokking i egen skog. Både personskade, klær og støvler måtte klippes opp på UNN i Tromsø, og diverse deksler+ instrumentet ble skadet på ATV-en Etter operasjonslegens vurdering må venstre kne byttes ut med protese, kneet var for stygt knust til at det grodde ordentlig. Premien ble trukket ved automatisk belastning, og måtte for andre året rettes/ reduseres i ettertid. Tillatelsen til automatisk belastning måtte derfor avsluttes.
Det er en trygghet å ha forsikring på sin turkamerat, når man får behov for det. Å ha forsikring er en trygghet for at økonomiske ikke skal bestemme utfallet på hva som skal gjøres når hendelsen er der. Det er effektivt å melde inn hendelsen via nettsiden og videre å sende dokumentasjon på utgifter.
Rask og god Service. Tilbake melding om at saken som var meldt kom umiddelbart og saken ble ferdigbehandlet samme dag. Kjempe fornøyd😊
Fikk rask og god sørvis og informasjon. Både på e-post og sms. Hyggelig og profesjonell kontakt på telefon.
Registrerte på feil punkt og blei avvist på det grunnlag den blei registrert på fukt skade i stedet for skade og tlf har ikkje vert utsatt for fukt, men skaden er att den indikerer for fukt og vill ikkje ta lading, som og er kjent problem hos Samsung.
Rask og god behandling,melde saken inn og fikk rask tilbakemelding tross disse Corona tider.
Vik ikke bytte etter dårlig opplevelse, Jeg må formulere meg helt riktig ellers så ingen hjelp å få..
Jeg fikk veldig god behandling. Det eneste var at det tok veldig lang tid for å få kontakt med dere via telefon. Derfor meldte jeg over nettet.
Fikk kjemperaskt oppgjør for min skade anbefales på det sterkeste.
Vi dårlig behandling av min sak. Jeg vi erstatning for samme pris som jeg betale for bilen min. Men nå på den Corona situasjonen er det vanskelig å kjøpe bil med me pris.
Min erfaring er utelukkende positiv. Kommer til å bli værende i selskapet.
Imøtekommende, løsningsorientert. Ville bruke brukte deler, fint med gjenbruk, men ikke på min bil. Problemer ble løst underveis på en fin måte.
Jeg håper å raskt og positivt gjennomgå våre saker. Jeg tror du ikke vil mislykkes.
Bra selskap! Savner kommunikasjon vedr siste sak. Kan ønske meg å bli oppringt en gang i året.
Skadet min iPhone 8+ 256 GB. Leverte den til. Eplehuset, Bergen. Tilbud på innbytte ble oversendt Fremtind Forsikring som aksepterte og sendte rekvisisjon på innbytte mobil. Kjapt og greit ordnet opp. Svært fornøyd.