Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Registrerte på feil punkt og blei avvist på det grunnlag den blei registrert på fukt skade i stedet for skade og tlf har ikkje vert utsatt for fukt, men skaden er att den indikerer for fukt og vill ikkje ta lading, som og er kjent problem hos Samsung.
Rask og god behandling,melde saken inn og fikk rask tilbakemelding tross disse Corona tider.
Vik ikke bytte etter dårlig opplevelse, Jeg må formulere meg helt riktig ellers så ingen hjelp å få..
Jeg fikk veldig god behandling. Det eneste var at det tok veldig lang tid for å få kontakt med dere via telefon. Derfor meldte jeg over nettet.
Fikk kjemperaskt oppgjør for min skade anbefales på det sterkeste.
Vi dårlig behandling av min sak. Jeg vi erstatning for samme pris som jeg betale for bilen min. Men nå på den Corona situasjonen er det vanskelig å kjøpe bil med me pris.
Min erfaring er utelukkende positiv. Kommer til å bli værende i selskapet.