Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Les papirene nøye, det gjør nemlig de. Ikke forvent å få hjelp. Bilskade avd er flinke. Men få for all del ikke vannskade.
Når en først trenger forsikring så svikter de. 2 gang på 15år jeg har hatt behov for å bruke forsikring og trenger støtte, men alt er vanskelig og motstand.
Appen er forsåvidt ok konseptuelt. Bygd opp om begrepet kjørescore, der du får trekk hvis G-krefter (endringer i retning og fart) overstiger satte grenseverdier. Og rabatt hvis du unngår trekk. Min erfaring er at du vanskelig kommer trekkfri fra en tur gjennom by med rundkjøringer og lyskryss, hvis du ikke skal erte på deg medtrafikanter. Og trekk for normal bruk av akserelasjonfelt kan jo skape trafikkfarlige kjøremønster. Appen SPINN er basert på en "Smartplugg" i bilens analyseport, som kommuniserer og oppdaterer appen via Bluetooth. Forbindelsen har mer eller mindre konsekvent falt ut hos meg etter hver tur, og det tar tid å få den opp igjen. Har etter laaang tid endelig fått prøve en ny plugg, men fortsatt samme problem. Gjentatte forsøk på dialog rundt grenseverdiene, er Når forsikringsprisen nå - til tross for nær maks rabatt - blir såpass mye dyrere enn konkurrentene, ble valget om bytte enkelt.
Kjøpt ny bil hos forhandler, men Fremtind ville av en eller annen grunn ikke ha meg som kunde. Aldri brukt en forsikring i hele mitt liv, 58 år.
STYR UNNA DETTE FORSIKRINGSSELSKAPET! Totalt udugelige forsikringsselskap. Elendig kundebehandling og operer som helt suverene. Om du får en skade og har dette selskapet, må du ikke tro du får noe oppgjør fra dem. Har en klagesak, ang. reiseforsikring jeg fikk avslag på fra dem, som er meget godt dokumentert fra vår side. Har nå klaget dem inn til Finansklagenemnda. Kommer tilbake senere med resultat fra dem der jeg kommer til å legge ut hele saken som et skrekkeksempel, slik at alle kan se hvor farlig det er å tegne forsikring hos dem og andre ikke går i samme fella. Husk: om du har forsikring hos sparebank1 eller dnb, er det nettopp dette forsikringsselskapet de bruker.
Dårlig erfaring vedr vannskade. Elendig timesbetalt ved egeninnsats. Mye fratrekk på ikke veldig gamle ting.
Flott! Kjapp, billig og effektiv dersom man er fagorganisert.
Utrolig dårlig behandling av saksbehandler. Rare tolkninger av skadeomfang, bare tull.
Mest udugelige forsikringsselskapet jeg har vært borti. Roter med regninger, frekk i tlf. Har flyttet forsikringene til annet selskap. Men reiseforsikringen får jeg ikke sagt opp før til sommeren.. Merkelig system, må si opp på en fast dato. Forsikringen blir betalt månedlig, så skjønte ikke hvorfor hun ikke kunne avslutte den. Kunne dessverre ikke hjelpe meg fikk jeg til svar. Aldri vært borti at man ikke skal få sagt opp forsikringa. STYR UNNA! Dårlig kundebehandling og elendig forsikring!!
To ganger i løpet av et år har Fremtind Forsikring gitt meg veihjelp med forbehold. Dvs. de er ikke sikre på om jeg er berettiget på "tross" av eie av et klinkende klart Veihjelpsbevis utstedt av deres samarbeidspartner DnB. "Med forbehold" fører det til usikkerhet med at enten må man betale en grei egenandel ved assistanse , eller så må man ut med å betale flerfoldige tusen kroner for bilberging! Svikten ligger i manglende oversikt over berettigede veihjelpskunder i Fremtinds databaser og fører til et resultat av usikre kunder som får dette i tillegg til stresset med driftsstans på bilen sin. Denne formen for kundeoversikt/behandling er for primitivt og har gått ut på dato. Her må dere revitalisere noe slik at kunden i en stoppet bil føler seg trygg på veihjelp til rett pris den har betalt for og få.
Bra kundeservice, raskt skade oppgjør. Lav pris. Det beste forsikringsselskapet jeg noen gang har hatt.
Liten sak, men tillit ødelegges uavhengig av beløp. Ved innsalg fra telefonselger der jeg bytter fra Sparebank 1 som skal bli samme selskap er talen klar, samme eller bedre vilkår og det må du finne utav sier jeg til selger. Egenandel økes fra 500 til 3000 på mobil uten å si fra... Jeg skulle sikkert lest vilkår, men jeg stoler normalt på folk. Poenget er at når man ikke retter opp så små ting, hva om det drar seg skikkelig til på en viktig forsikring! Jeg er sikkert ett komma for dem.. vise versa!
Elendig oppfølging. Jeg er 43 år å har aldri mistet/ødelagt noen ting som jeg har brukt mine forsikringer på Når uhellet skjer så får jeg blankt avslag. Håper fellesforbundet går vekk ifra dette forsikringsselskapet da veldig mange medlemmer av Lo er svært misfornøyde med fremtind.
Vanskelig å få tak i kundebehandler, aldri samme person som svarer og alle gir forskjellige svar hver gang man tar kontakt. I tillegg utdelte de mine opplysninger til motparten i skadesaken.. I stedet for å sende meg informasjon om skadeoppgjør, bonustap, osv, så sender de alt til motpart gang på gang. Ingen beklagelse for delt personinfo.
Om uhellet er ute, og du ønsker å føle deg mer hjelpesløs enn det du egentlig burde er dette forsikringsselskapet for deg! Vi har nå ventet siden midten av august på en skade vi meldte inn fra utlandet! 4 av 5 i familien fikk alvorlig hudinfeksjon fra bassengvannet allerede på dag 2. 12 dager med legebesøk daglig, og antibiotika utav en annen verden. Åpne sår på beina som gjorde at barna ikke klarte gå. Var daglig i dialog med lege fra sos International, fantastisk service hos dem! Kommer hjem og kontakter fremtind. Får avslag, å beskjed om at skrubbsår dessverre ikke dekkes, og at vi må ha vært innlagt på sykehus for å få dekning. Skrubbsår?! Store, åpne, verkende sår med gule stafylokokker er ikke skrubbsår! Sos International fikk bilder, de sa klar og tydelig ifra om at dette er helt klart tapt ferie. Vi satt 12 dager innestengt på et hotellrom med sol og badeforbud. Ringer, sender mail, ringer igjen, men ingen svar å få fra fremtind! Nå er det oktober! Umulig å få noe fornuftig ut fra de på tlf, og saksbehandler er ikke å treffe og er alltid "syk" eller "opptatt". Dette blir en sak for TV2 om det ikke skjer noe!
Ingen mulighet for elektronisk skademelding når billett er betalt med kredittkort. 54 min i telefonkø uten å få svar. Tilbakeringfunksjon ute av drift. Automatisk stemmeavspilling som forteller deg at det går raskere å melde skade på nett. (når de ikke har nettinnmeldingsløsning for denne type skade) Tør ikke tenke på hvilken behandling jeg ville fått om huset brant.