Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Feilinformerer, følger ikke opp saken, trenerer ved å komme med stadig nye krav til dokumentasjon som ikke er realistiske, alt for å unngå skadeoppgjør. Trenerer ved å stadig bytte saksbehandlere, kunnskapsløse. Selskapet er ubrukelig, saksbehandlingen er ikke eksisterende. De bruker tilliten folk har til LO og NSF (Norsk Sykepleierforbund) og selger sine produkter gjennom fagorganisasjonen, men forsikringene holder ikke vann, nærmest svindel og villedende markedsføring. Styr unna, her får du ingen hjelp, hvis uhellet er ute. Kunne jeg gitt 0, hadde de fått det
Ingen ting er bra, bare lyver og har ikke peiling på noe. Helt utrolig dårlig.
Siden juni 2019 ikke avklart summen som dem skal utbetale til meg, dem prøver og drener saken
Vannskade og ingen avklaring etter 4 uker. Ringer ikke tilbake, forskjellige ansatte som svarer ulikt. Skylder på mange skader, ferie, sommel hos takstmann.
Meldt inn skade 12.07, fortsatt ikke noe avklaring om oppgjør. Svarte i juli at det var noe lengre behandlingstid pga ferie, men at det var dekningsgrunnlag. 1,5 uke etter det sendte jeg mail for å høre når jeg kunne forvente avklaring, ikke noe svar. Enda en uke etter sendte jeg mail igjen og fikk svar. Men ikke på det jeg spurte om!! Sendte nok en mail med spørsmål om når jeg kunne forvente avklaring, ikke noe svar enda. To dager siden, venter fortsatt på svar. Dyre er de også, så her blir det helt klart bytting. Synes det er mye med 10.000 i egenandel på varmepumpeskade.
Saksbehandlingen i fremtind forsikring er så fullstendig UDUGELIG og USERIØS at de tar det hele til et nytt bunn-nivå! Dette rotet her er det bare å holde seg unna! Innmeldt skade blir ikke registrert, skade meldt av verkstedet blir ført på feil forsikring. Tok 4 UKER før de kom i gang å gjøre noe, og da krangler de på alt. Saksbehandler hopper bukk over alle spørsmål og følger ikke med i saken i det hele tatt.
Tror den er litt for kostbar, bør være billigere. Derfor ønsker jeg å undersøke tilbud fra andre selskap.
Tar kontakt på E-post, men får ikke svar. Ved skadeutbetaling er det ingen informasjon eller forklaring på utbetalingsbeløpet. De utbetaler bare en lite prosent av skadebeløpet.
Trist at de har verdens søteste ansatte på innsalg (sparebank 1) når ikke siste leddet gjør noe annet enn å trene saken din om ulykken først er ute. To ganger har vi vært uheldige etter fusjonen og begge gangene har vi blitt trenert til de grader. De krever dokumentasjon langt ut over det som både er rimelig og nødvendig. Det var ALDRI slik før fusjonen! Her har de et totalt forbedringspotensialet!
Har ved flere anledning opplevd at selskapet ikke responderer raskt nok ved skader. Man har sågar ikke tatt kontakt når det har vært særs nødvendig. Dette er meget dårlig.
Bruker de grunnet LO favør men bytter reise også til et annet selskap som jeg har gjort med bilen. De krever stadig nye dokumenter som er vanskelig eller umulig å få tak i, f eks PIR fra en flyplass langt borte. Brukte tre uker på å behandle og dekker under halvparten.
Skade på motstrømsanlegg til basseng. Saksbehandler som hverken forstår eller viser vilje til en fornuftig kommunikasjon.
Vært trofast kunde i Sparebank 1 SMN i flere år. Har nå flyttet alt etter å ha blitt behandlet utrolig dårlig i to saker jeg hadde sommeren 2019. Endte med å få utbetaling på kun 3000,- når det var verdier til over 15000,- sammenlagt. De henviser til avtaledokument som er så diffuse at de knapt forstår dem selv. Hold dere unna. Kyniske, lite imøtekommende saksbehandlere også. Kunne man gitt 0 stjerner, hadde de fått det.
Meldte inn skadet reisegods på ferietur. Fikk raskt avslag på erstatning og en begrunnelse med et punkt fra avtaledokumentet som ikke var relevant for saken. I tillegg unngikk de et ord i dette punktet som dermed ga setningen en helt ny mening og dermed kunne halvveis støtte deres synspunkt. Ringte kundeservice men der var det ingen vilje til å hjelpe. De fortsatte bare å gjenta det samme og prøvde og åle seg unna. Enda jeg kunne referere til tre andre punkter i avtaledokumentet som definitivt støttet meg. Vil fraråde alle å kjøpe forsikringer fra Fremtind.
Etter sykehusinnleggelse i utlandet blir vi mistrodd på det meste vi forteller. Dama i telefonen er ufin og vi føler hun betviler det vi forteller. Og visst de i det hele tatt vil tilbakebetale noe av tapet vårt kommer det til å ta mange uker.... skikkelig useriøst. Dette skal vi ut av :-(( Aldri opplevd maken.
Eit solid selskap som kansje koster litt meir, men eg har hatt eit godt kundeforhold og dei er raske på oppgjer.