Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandlingen av saken gikk raskt, men smålig avgjørelse. Irriterer meg.
Men nettskade motor har potensiale på forbedring. Håpløs kundebehandling når ting ikke går på skinner med valgt verksted. Ingen mulighet for skriftlig kommunikasjon og lite løsningsorientert kundebehandlere( har nok et begrenset handlingsrom)
Veldig enkel og grei innmelding av saker på nett og kort responstid.
Alltid imøtekommende. Rask behandling av saken. Aldri opplevd noe negativt.
Veldig bra service og greide å snakke med på telefon når vi trenger det .😊
Beløpsgrensen for erstatning, på kr.1000, bør reduseres til kr.500. Skadeskjema er håpløst å finne på hjemmesiden.
har både innbo og reiseforsikring men fikk ikke dekket kostbar gjenstand som ble mistet på konkret sted under reise. Uhell og tabbe dekkes ikke hos Fremtind.