Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Unngår kundekontakt, noe som lett kan forbedres. Derav avslag på erstatningskrav på reiseforsikring fordi de ikke har innhentet fakta opplysninger om hva som skjedde under mitt akutte sykdoms bilde under reise. Jeg kommer imidlertid til å forfølge mitt krav om så rettslig da jeg mener hele saken etterlater seg en spor av urettferdighet og arroganse. Hva skal en ha reiseforsikring for når man ligger akutt syk i utlandet ute av stand til å håndtere egen situasjon?
Veldig i møte kommende . Selv når man ikke viste liter og hvor stort kjøleskapet rommet. Veldig fornøyd med saksbehandlings tiden. Raske og effektive.
Fikk ikke hjelp etter skade på kjøpt bygning. Ingen hjelp for å ta saken videre
var lett og komme i kontakt med greie nettsider og raskt oppgjør. hyggelige folk og være i kontakt med.
Styr unna de umulige hvis du skal ha ut kontanterstatning, mye bedre erfaring med annet selskap. Mye rot med premie og uriktig sum på regninger, virker som de ikke har kontroll
Noe jeg synes er negativt, så synes jeg egenandelen er høy på min forsikring
Barns telefon ble ødelagt. Ingen var i direkte kontaktet med oss. Kun e-post og utbetalt sum de stipulerte er riktig. Jeg hadde satt pris på å bli kontaktet på telefon for å forsikre om at vi har oppgitt nok informasjon og deretter bli satt i forbindelse med en butikk/mobilverksted. Det fikk jeg da jeg ødela egen mobil for 3-4 år siden.