Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vart skuffa ,hadde håpt ei skulle få et lite plaster på såret sia nettbrette mitt ikkje virka meir,mulig ei klaga på feil måte KNUST nettbrett. Mvh.Sofie
Måtte bruke reiseforsikring, fikk hjelp fort, anbefaler dette selskapet
Over dobbelt så dyr som noen konkurenter for samme dekning. * Dobbelt så dyr * Dobbelt så treig å svare på saker * På telefonen sier di en ting men du får det stikt motsatte til svar på saker Generelt så er Fremtind i alle sine tusen ledd noe man bør unngå med mindre man har det så fint i livet ellers at man må gjøre noe for å ødelegge litt for seg selv
Opplever dårlig tilbakemelding og svart-hvit fortolkning over ting som de vedkjenner oppgjør omkring.
Kort tid i saks behandling og profesjonell mottakelse og tilbake melding i saken
Ble påkjørt på en parkeringsplass da bilen sto stille - frakt av bil og reparasjon samt oppgjøret gikk bra. Ønsket mer personlig oppfølging fra selskapet da jeg alltid måtte ta initiativ til å ringe inn, men veldig fornøyd med den digitale delen av skadeoppgjør og booking av leiebil gikk også fint.
Ok service. Litt kronglete for å få skaden godtatt. Måtte ha rørlegger til å bekrefte at det var vannlekasje- da kundebehandler ikke godtok at jeg sa det rant vann fra kjøkkentaket. Men når saked ble godtatt gikk det fort å få utbedret skaden.