Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra service , klarte å knuse min mobiltelefon er LO medlem og leverte telefonen på eplehuset tok ca 4 dager så fikk jeg ny telefon
Helt vanlig forsikring, ingenting å skryte av. Det handler bare om å levere
Ville uansett ikke byttet selskap stoler på dem mer enn andre selskaper
To ganger har jeg på kort tid opplevd tyveri under opphold i utlandet og kontaktet da litt forsikrings Fremtind. Her fikk jeg rask, god og profesjonell behandling.
Ble møtt med respekt. Forslag til løsning skjer raskt, etter min forklaring og beskrivelse på utfordringen. Det er samsvar mellom det Fremtind sin representant sa og gjorde. Veldig bra!
Det var enkelt og god kundeservice som anbefalte og bruke verkstede som fremtind bruker (der fikk jeg rabatt siden jeg var kunde hos fremtind) så jeg slapp å bruke forsikring i og med at det ble billigere enn egen andelen får å fikse skaden. Og jeg fikk leie bil via forsikringen:D
I utgangspunktet en enkel sak der takhatten har blitt tatt av storm, og vi trengte å få ordnet ny takhatt. Opplevde svært lang behandlingstid(5,5mnd), ulike saksbehandlere igjennom hele prosessen, misforståelser mellom forsikringsselskapet og takstmannen de valgte å bruke, noe som gjorde at det tok enda lengre tid og takstmann måtte skrive ny rapport. Forsikringsselskapet ba meg om å få fikset skaden mens de behandlet saken, jeg sendte dem tilbudet fra blikkenslager og spurte om de ville velge hvem jeg skulle bruke, og ble fortalt at jeg kunne bruke det tilbudet. Etter blikkenslager ordnet skaden og sendte faktura på avtalt pris, mente forsikringsselskapets taktsmann at jobben kunne blitt gjort billigere, og erstatter derfor ikke i nærheten av hva dette kostet oss. Jeg er med andre ord svært skuffet og oppgitt over Fremtind og måten vi har blitt behandlet på.