Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandler kommer ikke med riktig informasjon under samtalen jeg hadde angående reparasjon eventuelt oppgjør
Kjapp behandling, Det ble kostbart med kjøring frem og tilbake. Mellomlegg for hadde ikke den samme mobilen og nytt deksel pluss oppsett av mobilen.
Traff på en veldig tydelig og grei kundebehandler, er svært fornøyd med behandlingen jeg fikk.
Bare unngå dette firmaet. Useriøse. Gir avslag på grunnlag av synsing. Ble nødt til å kverulere meg frem til å få forsikringspenger jeg hadde rett på.
Etter vannskade bad, med følgeskade i tilhørende rom, valgte Fremtind å ikke erstatte noe av skaden. Ikke i bad, heller ikke i naborom. Begrunnelse (uten å ha sendt noen til å se på skaden) var at vannskaden sannsynligvis hadde oppstått FØR jeg tegnet forsikring hos Fremtind. Så selv om Fremtind kanskje er en av de billigste på forsikring, så hjelper ikke det når du ikke får en krone når skaden rammer deg. Tips: Ikke bytt forsikringsselskap uten å sjekke hva du risikerer ved byttet. Jeg er også trukket for forsikring etter at jeg byttet selskap.
Etter litt uenigheter på kontantoppgjør med flere punkter ifra takstmann mangler eller mangelfull. Så får man en telefon etter en mnd med noen mailer at og frem. Når man spør kunde om man har 2minutt og man får til svar så vidt så holdt det raskt. Så er det kansje ikke så ideelt og begynne og holde foredrag. For og avbryte en person forelskelse i egen stemme og be Vedkommene komme til poenget med samtalen for og bli kalt frekk. 'Sier seg selv åssen resten av samtalen blir deretter' Da det er ikke mye håp. Bedre når man etter samtale sender klage på vedkommene og samme person svarer.. Profesjonelt? Nei.. inhabil kalles det. Dette var ikke engang saksbehandler... Skammelig oppdreden av fremtind
Min erfaring med fremtid er upåklagelig! Servicevennelige folk, billig forsikring med gode vilkår! Alt i alt veldig fornøyd