Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter vannskade bad, med følgeskade i tilhørende rom, valgte Fremtind å ikke erstatte noe av skaden. Ikke i bad, heller ikke i naborom. Begrunnelse (uten å ha sendt noen til å se på skaden) var at vannskaden sannsynligvis hadde oppstått FØR jeg tegnet forsikring hos Fremtind. Så selv om Fremtind kanskje er en av de billigste på forsikring, så hjelper ikke det når du ikke får en krone når skaden rammer deg. Tips: Ikke bytt forsikringsselskap uten å sjekke hva du risikerer ved byttet. Jeg er også trukket for forsikring etter at jeg byttet selskap.
Etter litt uenigheter på kontantoppgjør med flere punkter ifra takstmann mangler eller mangelfull. Så får man en telefon etter en mnd med noen mailer at og frem. Når man spør kunde om man har 2minutt og man får til svar så vidt så holdt det raskt. Så er det kansje ikke så ideelt og begynne og holde foredrag. For og avbryte en person forelskelse i egen stemme og be Vedkommene komme til poenget med samtalen for og bli kalt frekk. 'Sier seg selv åssen resten av samtalen blir deretter' Da det er ikke mye håp. Bedre når man etter samtale sender klage på vedkommene og samme person svarer.. Profesjonelt? Nei.. inhabil kalles det. Dette var ikke engang saksbehandler... Skammelig oppdreden av fremtind
Min erfaring med fremtid er upåklagelig! Servicevennelige folk, billig forsikring med gode vilkår! Alt i alt veldig fornøyd
Rask og effektiv behandling.Kjekke og kunnskapsrike kunderådgivere.God informasjon om hvordan melde skaden.
Utrolig rask kontakt med saksbehandler Likedan overraskende hurtig utbetaling
Har fått hjelp av dere da eg brekte armen og måtte få klip opp klærne. Fikk penger for kjøpe nye klær og alle utgifter .
Rask respons, men skuffende at ingenting av skaden ble dekket av forsikringen. skjønner at et gammelt tak som springer lekk, ikke dekkes av forsikringen, men denne saken burde, jfr mitt skjønn dekkes. hyggelig og grundig takstmann da