Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra, men vanskelig å komme fram til en saksbehandler pr telefon. Jeg har forståelse at det meste i dag skal foregå pr data. Men noen ganger er det greit å snakke med et menneske.
Jeg har bare gode erfaringer. Dessverre har jeg hatt skadesaker, men det har aldri vært vanskelig å får saksbehandler til å forstå og behandle erstatningen på beste måte. Jeg har til og med fått større erstatning enn jeg hadde bedt om!!
dårlig kommunikasjon, veldig lang behandlingstid. ikke kongruens i tilbakemelding fra takstmann og saksbehandler
jeg er veldig fornøyd med dyreforsikringen . Det ble ordnet på en smertefri måte
Jeg opplever Fremtind som et selskap som møter kundens behov på en vennlig og profesjonell måte, og strekker og langt for å finne gode løsninger.
Jeg har for et par års siden en svært negativ opplevelse med selskapets ansatte i forbindelse med en vannskade på hytte. Dette handler ikke om at jeg ikke fikk medhold, men den arrogante måten jeg ble møtt på. At jeg likevel forblir kunde , skyldes at jeg ikke tror selskapet hverken er verre eller bedre enn andre forsikringsselskaper.
Enkel og oversiktlig registreringsider for å melde skader. Raskt og problemfritt oppgjør.