Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ærlig fremstilling av hendelser som skal behandles
Fantastisk god service og meget hyggelige konsulenter.
Fikk ikke noe hjelp. Hva er poenget med å betale 30 000kr/år i forsikring når man ikke får noe erstatning første gang på mange år man faktisk trenger den
Ordnet alt på telefon, da jeg syns det kan være vanskelig å manøvrere i klage/informasjonssiden. Saksbehandler var meget behjelpelig i å manøvrere for meg. Super hjelp😃👍
Meget rask og effektiv behandling. Veldig fornøyd med kundebehandling en.
Lett og kontakte hjelp. Hurtig og god saksbehandling.Hurtig utbetaling.
Fremtind Forsikring skal ha kvitteringer på alt du har tapt i brann. Dette er vanskelig og du opplever at de bruker MYE av din tid til ingen nytte når de til slutt konkluderer med at det ikke er deknining når en ikke kan oppdrive kvitteringer. Å bli kriminalisert på denne måten er ikke hyggelig og gjør tapet enda større