Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ikke noe hjelp. Hva er poenget med å betale 30 000kr/år i forsikring når man ikke får noe erstatning første gang på mange år man faktisk trenger den
Ordnet alt på telefon, da jeg syns det kan være vanskelig å manøvrere i klage/informasjonssiden. Saksbehandler var meget behjelpelig i å manøvrere for meg. Super hjelp😃👍
Meget rask og effektiv behandling. Veldig fornøyd med kundebehandling en.
Lett og kontakte hjelp. Hurtig og god saksbehandling.Hurtig utbetaling.
Fremtind Forsikring skal ha kvitteringer på alt du har tapt i brann. Dette er vanskelig og du opplever at de bruker MYE av din tid til ingen nytte når de til slutt konkluderer med at det ikke er deknining når en ikke kan oppdrive kvitteringer. Å bli kriminalisert på denne måten er ikke hyggelig og gjør tapet enda større
Hørte ikke er fr dere etter levering .dere burde satse på mer lokal repraør i steden som har erfaring på sånt som tlfoner, vi har jo alt der ...
Har vært i kontakt med Fremtiden både i forbindelse med skadesak samt dokumentasjon på covid19-forsikring (som var et krav i forbindelse med en reise). Begge tilfellen ble håndtert meget bra av Fremtiden.