Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig kundebehandlere ,god service og et raskt skadeoppgjør
Helt utrolig profesjonelle. Har aldri møtt maken i mitt 64 årige leveår. Jeg har STERK dysleksi, og hadde egentlig ikke lyst å gjøre noe med saken, da det innebærer at jeg må gjøre mye på inntrnett. Men å møte slike mennesker i ett forsikringsselskap gjør meg veldig glad.
Raskt og effektiv behandling , tok bare noen timer så var alt i orden fra forsikringsselskapets side
God service og hyggelig tlf samtale. Raskt oppgjør.
Grei informasjon under veis i sakens gang. Saken gikk litt langsomt på slutten en detet nu sånn det er.
Mener at saksbehandlers avgjørelse gjør at jeg ikke får den erstatning jeg har krav på. Når jeg sjekker med myndigheter på daværende tidspunkt , fikke jeg ingen slik beskjed angående avgifter/toll som dere bruker mot meg nå. Dette er hverken rettferdig eller korrekt opptreden fra et forsikringsselskap som skal være best i klassen.
Fint og raskt oppgjør etter og ha meldt inn en skade på en bil . Regnet ikke med og få dekket på forsikring men dette ble gjort , meget overraskende og fint . Meldt inn for og få leiebil og dette ble ordnet på en grei måte uten at det var nødvendig og brule et av de store leiebilfirmaene .