Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skuffende at selskapet ikke dette min forespørsel ang erstatning av det tapte .
Skrekkelig kundebehandling, fra begynnelse til slutt. Dårlig med tilbakemelding om hvor saken stod. Fikk aldri tak i saksbehandler. Ufin tone på de jeg traff på telefon.
Super oppfølging på alle punkter. Kom raskt på befaring og oppgjøret kom på innen 7 virkedager
Meldte inn at min sykel var stålet .Veldig rask saksbehandling .Penger kom etter 3 dager.
Dere er veldig behjelpelige å hyggelige og snakke med. Jeg er kjempe fornøyd med å være kunde hos dere å det vil jeg fortsette med
Saksbehandlingen av saken gikk raskt, men smålig avgjørelse. Irriterer meg.
Men nettskade motor har potensiale på forbedring. Håpløs kundebehandling når ting ikke går på skinner med valgt verksted. Ingen mulighet for skriftlig kommunikasjon og lite løsningsorientert kundebehandlere( har nok et begrenset handlingsrom)