Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med den avtale jeg har hos Fremtind forsikring.
Rask service og oppgjør og ikke noe problemer , mht priser så er de rimelige
Raskt svar. Hyggelige personer. Lett forståelig nettside.
Utra egen erfaring har jeg bare positiv erfaring, både bil og lås i ytterdør. Takk
Samsung TV 55’ curved skjerm (på den tiden topp modell i klasse) som er 6 år gammel, Fremtind tar ikke hensyn på curved skjerm på grunn av det finnes ikke lenger på marked. Da fikk jeg erstatning på en helt gjennomsnitt Samsung TV som er på marked nå, 6.990kr. Synes jeg det er helt respektløs mot kunden. De har fått alle opplysningene fra meg og kan Google litt, da de kan finne alt om TV, inkludert prisen også.
Mange kvier seg for å melde ifra ting som er vanskelig å forklare. Kanskje rottet bort kvitteringer å sånt. Men det er ikke noe problem så lenge du er en ærlig person. Det var lett.
Behandle saken riktig på første forsøk. Ett helt legitimt krav blir stort sett alltid avslått på første forsøk, for så å bli godkjent dersom kunden klager. Hva hvis kunden ikke klager? Jo, da blir han lurt, og premien han betaler til selskapet er verdiløs.