Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var umulig å få hjelp ved skade på løse gjenstander på kjøkkenet. Dårlig begrunnelse og lang saksbehandling.
Tilbud var på 75% bonus, så får jeg mail om at den er satt ned til 50%. Hvorfor?
Fikk skade på drivhus som i vilkår stod var forsikret. Flere sider lengre ned stod det at dt kun gjaldt ved vann og brannskade. Det er lite relevant for aluminium og glass. Heller ikke husforsikring ville dekke da de mente det ikke inngikk i forsikring selv om vilkår nevenr untak for skade på drivhus som følg av vind, og skadeskjema har dropdown meny med drivhus som et valg.
Dette foretaket jobber ikke for deg, men mot deg, dersom du får en skade, tyveri eller brann. De mistenkeliggjør deg, roter det til og er vanskelig å få tak på. Vi har aldri opplevd lignende hos andre forsikringsselskap.
Denne forsikringen dekker ikke tap av verdier nå du har et uhell👎Usikker om jeg gidder å denne forsikringen videre….
Unngå og forsikre sykler/sparkesykler . finn et selskap som er mer seriøst. Forsikringen er verdiløs om du skal ha forsikret gjenstander som kan bli stjålet utenfor din tomtegrense. Anbefaler ikke dette selskapet som ikke kan hjelpe den utsatte. Dette er et fint utgangspunkt for alle tyveri. Tyven vet at du ikke har dekning, så da er det fritt fram. Ingen bryr seg.
Mye feil informasjon. Vi fikk motorproblemer i sverige. Forsikringselskapet mente at det var forsvarlig å stå på et verkstedplass i 1 døgn med to barn og en mann som er diabetiker. Ble nevt flere ganger til agenten på forsikringselskapet at det ikke var forsvarlig uten tilgang til mat og vann. Etter flere samtaler med de og mange timer etterpå fikk vi beskjed om at leiebil var underveis . Ringte da opp igjen noen timer etterpå og fikk beskjed om at de jobbet med saken om leiebil, men var visst ikke så lett. Og vi måtte forstå at det var ikke bare vi som trengte hjelp. Så etter flere timer måtte vi leie bil på egenhånd. Etter nå 5 uker og flere samtaler/ mailer har vi fortsatt ikke hørt noen ting. Så fort saken er over skal det byttes. Kan jo ikke ha ett forsikringselskap som ikke hjelper deg