Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt og effektivt, enkel kommunikasjon, god oppfølging og dekning
Enkelt og melde skade. Veldig rask tilbakemelding.
Oversiktlig og grei saksbehandling. Flinke med oppfølging.
Det har gått veldig bra med saksbehandlingen. Jeg er fornøyd.
Effektiv og rettferdig behandling, vanskelig grensesnitt for en gammal krok men når du først får meldt saken er det god oppfølging
En takstmann som tok seg god tid og gikk gjennom alle punkter på skjema.Var nøye med alle detaljer i huset.Var ærlig og oppriktig i forhold til huset.God samtale før og etter.
Fikk vannskade fredag kveld. Det rant vann fra taket på stua inne. Ringte og fikk beskjed om å ta kontakt til uka. Tok over en måned før takstmann kom, måtte mase 3-4 ganger. Ba om å få en håndverker som kunne fikse, fikk utbetalt en sum i stedet uten noen mulighet til å velge.