Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når en forsikrer et dyr eller ting, forventer en at oppgjøret ved skade går hurtig og korrekt. I vårt tilfelle fungerte dette utmerket.
Enkel og grei behandling. Proffe saksbehandlere, fikk klare instrukser vedrørende behandling av skaden. Storfornøyd.
Behandlet saken raskt og smidig. God dialog med saksbehandler. Tillitsfullt selskap som kan anbefales. Raskt oppgjør. Litt vanskelig å finne frem til Fremtid på DNB's nettsider.
Jeg meldte krav på nett. Klar tilbakemelding på hva forsikringen dekker. God veiledning om hvilken forsikring jeg burde bruke. Jeg fikk en kajakk stjålet fra biltak ved hjem og kunne bruke innboforsikringen. Raske tilbakemeldinger på e-post. Raskt og godt skadeoppgjør.
Skadeoppgjør tar for lang tid og mailer besvares svært tregt.
Mange merkelige klausuler. Den gjelder her men uke der osv. Slik orker jeg ikke å forholde meg til. Jeg trodde jeg hadde den beste forsikringen.
Dårlig kundeservice. Jeg ringte Dnb og ba forsikringselskap kontakte meg,ringe meg noe de ikke gjorde. De sente kun en mail der de så at de ikke dekte skaden