Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bruker ufattelig lang tid. Skulder på flom og ekstremt mye uvær. Ifølge statistikk har det ikke vært unormalt mye flom eller uvær.
"Kort prosess" når det gjelder problemløsning. Tok en telefon til forsikringsselskapet, fikk et kort og tydelug svar på mine spørsmål.
Unngår dette forsikringsselskapet, de gjør ikke opp sakene på rettferdig vis for sine kunder. De setter skadetakst som er så lav at man ikke får utbedret skaden.
Dårlig på kundebehandling og på saken. Umulig å få snakke med en blid person, når det er noen som vil svare på tlf. Ingen svar på Mail. Fikk bare utbetalt et lite beløp og ingen spørsmål om jeg trengte hjelp for å få tak i snekker. Er enke og kan ikke noe om snekring og det føles som fe utnytter det. Byttet nå forsikring
Ryddig og problemfri prosess. Det samme tilbakemeldinger har jeg også fått fra reperasjonsverkstedet.
Saken gikk fort, og fikk et raskt og effektivt oppgjør.
Imøtekommende og kundevennlig service. Veldig fornøyd med saksbehandlingen av saken vår. Takk