Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har alltid kjøpt topp forsikring, inkludert ekstraforsikringer mht fukt, råte og innsekt. Noen år etter bygging av nytt hus opplever vi maur og fuktproblematikk som følge av håndverkerfeil, feil montering av vinduer. Iht vilkårene dekker ikke forsikringen retting av hovedfeilen, men skal dekke følgefeilene innenfor et antall år, og vi er langt innenfor. Takstmann bekrefter i sin rapport at ingen av feilene er selvforskyldt. Huset er bygget av et autorisert byggefirma med null egeninnsats fra vår side. Likevel får vi null hjelp av Fremtind.
God service, med raskt svar. Enkelt og greit, men ingen ytterligere ekstra god service
Alle deler i taksten og skadeoppgjøret var ikke med ved utbetaling av skade.
Jeg betaler et månedlig beløp for å forsikre innholdet i huset mitt, og da gjenstandene ble skadet, reiste jeg en erstatningssak, og jeg ble behandlet merkelig, og den forsikringen dekker ingenting, og de vil at jeg skal bli en tekniker og å vite årsakene til feilen på kjøleskapet, stekeovnen og mobiltelefonen. Derfor vil jeg finne et annet forsikringsselskap som er ærlig med kundene sine
Fornøyd med kort svartid og oppfølging, får sms meldinger med info.
Greie forsikringspriser som LO medlem. Enkelt digital løsning for skademelding. Greit å komme i kontakt med saksbehandler og fleksibilitet i behandling av skade og oppgjør.
Har svart på dette og vil følge dette videre.Har hørt dette var et bra sted og ha forsikring.Da jeg blir behandlet som jeg juger og holder dere for narr blir jeg skuffet.