Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når jeg purret for andre gang så gikk det fort med oppgjøret.
Tok kontakt på grunn av ødelagt sisterne fikk skadenr med en gang. Etter at dokumentasjon på skade var sendt inn så var pengene på konto. Veldig bra kundebehandling. Har ikke så mage erfaringer men min opplevelse av Fremtind er veldig bra.
Utmerket service og veldig rask behandling. Oppgjøret kom raskt på konto.
Ønsker å bytte selskap så jeg kommer til å undersøke med andre så snart som mulig.
Lang behandlingstid(14 dager), måtte vente på saken ble ferdig behandlet for å få gavekort på Elkjøp til å kjøpe ny TV. Blei ikke informert om fordelene med at jeg fikk gavekort på Elkjøp i stedet for penger på konto.
MEN: Skuffa over behandlinga ang. Reiseforsikring. Dei to siste e-postane mine har eg ikkje fått svar på.
Rask og god behandling, når det gjelder bil. Men når det gjelder skade på hytteverandaen i vinter, er jeg ikke fornøyd med Fremtinds avslag. Spørsmålet mitt er, Hva skal man med forsikring, når den likevel ikke gjelder når noe uforutsett skjer. Tilbudet med % hos Monter, kunne ikke jeg bruke. Det ville kostet over 5000,- for å få fraktet materialene fra Monter i Alta, som Fremtind har avtale med. Da ble det billigere å handle hos Monter og Byboloftet i Hammerfest, 2,5 mil fra hytta.