Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ønsker å bytte selskap så jeg kommer til å undersøke med andre så snart som mulig.
Lang behandlingstid(14 dager), måtte vente på saken ble ferdig behandlet for å få gavekort på Elkjøp til å kjøpe ny TV. Blei ikke informert om fordelene med at jeg fikk gavekort på Elkjøp i stedet for penger på konto.
MEN: Skuffa over behandlinga ang. Reiseforsikring. Dei to siste e-postane mine har eg ikkje fått svar på.
Rask og god behandling, når det gjelder bil. Men når det gjelder skade på hytteverandaen i vinter, er jeg ikke fornøyd med Fremtinds avslag. Spørsmålet mitt er, Hva skal man med forsikring, når den likevel ikke gjelder når noe uforutsett skjer. Tilbudet med % hos Monter, kunne ikke jeg bruke. Det ville kostet over 5000,- for å få fraktet materialene fra Monter i Alta, som Fremtind har avtale med. Da ble det billigere å handle hos Monter og Byboloftet i Hammerfest, 2,5 mil fra hytta.
Jeg har kun positive erfaringer med Fremtid Forsikring, og har i flere år vært kunde. Har hatt 2 uhell med bil iløpet av kundeforholdet. Alltid god hjelp fra selskapet. Anbefales!
Styr unna! Dette er et selskap som gjør alt for å unngå å utbetale! Jeg måtte purre etter 80 dager venting for å få utbetalt 50% resten måtte barn og barnebarn kreve av sine selskap! Dette gjaldt avbestilling av sommerhus!
Jeg blir her oppfordret til å si noe om: - hva som er bra: at dette der forsikringsselskapet jeg har min kollektive forsikring gjennom. det som er bra med dette er at jeg slipper å ta et valg om forsikringsselskap. det er en gunstig avtale gjennom favørprogrammet. - hva som kan bli bedre: saksbehandlingen og kundebehandlingen. Min erfaring: jeg hadde nylig en forsikringssak hvor selskapet lurte på om jeg nå rapporterte samme skade som i 2018(!), selv om det tydelig fremgår av skademeldingen at skaden oppstod samme dag som meldingen ble send. jeg ble så bedt om å fremvise skaderapport fra verksted på utbedret skade fra 2018. en skade som forsikringsselskapet opplyste at var en garantisak og som jeg tok med forhandler. da jeg ber om å få svar på hvorfor dette er relevant informasjon for selskapet, all den tid dette var en sak de ikke ville ta i utgangspunktet (som jo var helt i orden) kan de ikke gi noe tilfredsstillende svar om måter meg på en måte jeg opplevde som ikke grei. ber de om servicehistorikk på alle telefonskader? rapporten ble selvsagt sendt, og jeg hørte ikke noe. jeg skrev flere mailer til saksbehandler uten svar. jeg ringte til slutt tilbake, og etter en laaaaang telefonkø kunne de opplyse at saken var ferdig behandlet, men dette var bare opplyst i et notat, og saken var ikke ferdigstilt. jeg lurte på om jeg kunne bytte skjerm hos en annen leverandør som kompensasjon for ventetiden og at det var at jeg tok kontakt som var grunnen til at feilen ble oppdaget. da svarte de at de nå hadde gitt svar innen fristen og ikke hadde brutt sine avtalevilkår. det skal sies at deres samarbeidspartner eplehuset utførte sitt arbeid i ekspressfart. Jeg savner sparebank-1 forsikring. om du ikke har fremtind gjennom en kollektiv avtale, anbefaler jeg dem ikke.