Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utmerket. Saken behandlet på et par timer. Selv på søndag kveld.
Meget rask og effektiv behandling av min sak. Alt gikk på skinner.
Når du trenger hjelp, får du det ikke! Har ikke brukt forsikringer mye, men når det trengs, er det bare arrogante svar.
Har ved et par annledninger også brukt Fremtind ved en avbestilling av ferie samt et uhell jeg hadde på vei til flyplass hvor jeg måtte utsette flyreisen 3 dager. Ved begge anledninger fikk jeg en utrolig kjap oppfølging og oppgjør fra Forsikringelskapet!
Fikk havari på vår tv i jula, etter en kjapp telefon så var saken ordnet å pengene var på tur inn på min konto.
Rask utført tjeneste. Etter at en misforståes vart oppklart.
Unngå dette selskapet om du kan:) de bruker 2 uker fra de får taksten fra verksteder på å bekrefte at en bil med en verdi 10 ganger høyere enn skadeomfanget, skal repareres (det var i min sak hele veien bekreftet at skaden var omfattet av forsikringen-det var bare et spørsmål om reparasjon eller erstatning). Om man purrer på bekreftelsen blir man avvist og får beskjed om at man ikke er den eneste i verden som har en bil som skal repareres. Jeg spurte også om det var greit at jeg selv ga klarsignal til verkstedet til å starte reparasjon, da jeg av åpenbare grunner heller ville tatt kostnaden selv enn å få den vraket om de skulle ha kommet til at den IKKE skulle blitt reparert. Saksbehandleren skjønte ikke dette og gadd ikke svare ordentlig, kun repetere seg selv om at jeg ikke var den eneste som hadde bil. Frekke, trege og inkompetente. Personen på telefon som tok i mot samtalen min da jeg meldte om ulykken derimot veldig hjelpsom og hyggelig. :)