Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min opplevelse var veldig positiv. Dette med bakgrunn i hvor enkelt det var å forstå språk og veiledning. Helt topp.
Selskapet mener det er ok å slipe ned en liten kvadratmeter av et gulv med skade på rundt 80kvm, for fargeforskjellene etter sliping er av estetisk art og dermed ikke betydelig. Så regner med saksbehandler har et lekkert gulv hjemme siden det er ok med en kvadratmeter her og der med «estetisk endring».
Alt går på «skinner» Strømlinjet organisasjon. 👍 Enkelt med månedlige trekk i banken
Framtind er som en av få selskap som ikke dekker skade på høyspentkabelen på elbilen under maskinskadeforsikringen. Kjipt å finne ut at andre selskaper hadde dekket dette. I tillegg har de lang saksbehandlingstid på enkelte saker
Rask saksbehandling, men saken kunne vært undersøkt noe bedre. I tillegg kunne enten takstmann eller saksbehandler tatt kontakt og gjennomgått sin vurdering før vedtak ble gjort.
Veldig greit å kunne fulle ut å sende på kveldstid. Det gikk veldig fort. Rask tilbakemelding, og rask utbetaling.
Enkelt og melde skaden, rask tilbakemelding fra selskapet og en veldig grei prosess videre.