Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig hjelpsomme og vennlige, samt oppgjør dagen etter. Anbefales på det sterkeste
Mitt siste møte med Fremtid var rett og slett forferdelig. Dere klarte rett og slett ikke å løse oppgaven til avtalt tid. Jeg måtte selv ordne opp. Har hatt LO-favør i 40 år. Har aldri møtte så dårlig service.
Vi har alle våre forsikringer i Fremtind. Det er veldig oversiktlig og greit når man skal ta opp en sak om forsikring. Imøtekommende og veldig greie saksbehandlere. 👍
Dessverre benytter Fremtind seg av selskapet SSG, som kommer med egen takstmann for å vurdere skade. Skadens verdi er forskjellig om du velger å få pengene for å gjøre jobben selv, eller om SSG skal utføre det. Dette er Fremtind gjort oppmerksom på, men det ga de en lang marsj i. Har selv erfart hva begge alternativer vil si. Første gang ville vi ha jobben gjort. Fullstendig elendig service. Ga de sparken etter 6 uker. Da hadde de rivd noe panel og tatt opp et parkettt gulv. Andre gangen tok vi pengene. Da beregnet de at det skulle koste 17 tusen å skifte takhimling i gang og bad etter en vannskade. Minus egenandel ble det jo ikke stort igjen.
Grei behandling - ventetid noe lang før man kommer gjennom
Oppstart av saken gikk raskt og effektivt for seg. Den første befaringen gikk veldig greit. Savnet noe bedre kommunikasjon når saken var i gang, men arbeidspresset var stort og Covid skapte også vanskeligheter. Ellers fornøyd med arbeidet som ble utført.
Kjempe god kundeservice å rask behandlings tid. Kan anbefales.😊