Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skade rapportert på nett. Trengte ikke prate med kundesservice. Etter 3 timer var oppgjør ferdig, og erstatning utbetalt. Smidig og enkelt
Veldig høg egenandel Elendig utbetaling i forhold til produkt Får ikke en gang nok til billigste erstatning på markedet
Alltid behjelpelig,når vi har vert på reise,om det er sykdom ,eller om vi har blitt frastjålet verdi saker .Føler oss godt ivaretatt av Fremtind…
Rask, sømløst og problemfritt oppgjør. Hyggelig medarbeider.
Det var som forventet. Trodde først at Fremtid Forsikring ordnet med folk til å gjøre jobben etter som jeg forstod av takstmann .Kan hende det var en misforståelse. Trodde ikke at egenandel var så høy. Ellers så har det gått greit. Det tok ikke så lang tid før jeg fikk ordnet det.
Opplevelse med Fremtind Forsikring, i forbindelse med motor skade på bil, ble en gjennomgående positiv kunde-erfaring.Det gikk «på skinner» helt fra skaden ble meldt inn, til gjennomføring av oppgjør. Alle henvendelser ble besvart positivt, rask og løsningsorientert. Det var samtidig bra informasjon og oppfølging gjennom hele prosessen.
MEGET godt fornøyd, kort behandlingstid. 5 dager etter skade meldt, er penger på kontoen.