Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var så inderlig lei meg for selvforskyldt skade på bilen min. (litt for trangt parkeringshus🙈) Ble så beroliget etter samtale med forsikringselskapet på telefon. Superhyggelig saksbehandler med masse kompetanse. Terningkast 6 på hele prosessen fra a-å👍Hilsen Superfornøyd kunde.
Fikk behandlet saken min på litt, men ikke mye over normert tid. Bestillingstid på nye deler kom til å gå utover Fremtinds avtale om tidsbruk før produktet var reparert, derfor fikk jeg en fabrikkny telefon. Svært takknemlig og tilfreds med utfallet av forsikringssaken.
Bare positiv.flott servise, rask behandlingstid. Vill anbefale fremtind for andre.
Fikk dekket nye nøkler - egenandel. Raskt og smertefritt og fikk faktura kunn på egenandelen. Behandling av saken tok under 1 dag!
Blir møtt av hyggelige mennesker når vi ringer,men det er vanskelig å komme frem på telefon. Så dere må gjøre det lettere å komme i kontakt med kundekontakt det er så mye Frem å tilbake .
Komme med løsninger Snakke / tørre ringe mrd kunde istedenfor å spy ut mailer
Har hatt episoder hvor jeg måtte ha hjelp av forsikringsselskapet mitt og i alle tilfeller er de raske på svar og opprette sak. Dette har alltid gått fort og enkelt og sakene vært fulgt ordentlig opp uten at jeg måtte tenke på noe som helst. Veldig betryggende å ha et sånt forsikringsselskap i ryggen. Anbefales