Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask respons, hyggelig folk, 100%fornøyde. Anbefales
Hunden ble akutt innlagt etter forgiftning og nyreproblemer. Veterinær hadde direkteoppgjør med fremtind, hvilket gjorde at jeg kunne konsentrere meg fullt og helt om hunden. På toppen av dette hadde jeg visstnok oppspart egenandelskapital, hvilket gjorde at jeg slapp unna egenandelen (som forøvrig egentlig er på 2500 kr). Uforutsette ting kan jo skje med hunden, og veterinær er dyrt. Hvis jeg ikke hadde hatt forsikring måtte jeg betalt over 30 000 for oppholdet hos veterinæren, nå kostet det meg kun medisiner, -og ikke minst; hunden fikk behandlingen den trengte og er på bedringens vei. Superfornøyd og takknemlig.
Null forståelse av Fremtind forsikring etter at min kone besvimte ,kjørt på akutten og innlagt. Skadet hodet, brakk høyre arm og mistet sertifikatet(pga besvimelse). Materielle skader, ødelagt briller og skadet telefon under fallet. Saksbehandler mener da det er greit å være uten telefon når den skulle sendes til sjekk/repr. Ordne med dokumentasjon på briller kan også være en utfordring uten sertifikat, forslått i ansikt ,sykemeldt og uten telefon ! - ved kjøp av forsikring er alt dekket - ved uhell er vist det glemt [små bokstaver :-)]
Perfekt service, rask oppgjørelsen, veldig hjelpsomt
Måtte avbestille en reise pga sykdom, og fikk rask og fin behandling av saken.
Dårlig behandling ved skade som medfører mye ekstra jobb/stress som med letthet kunne vært unngått. Saks behandler sier de kun dekker følgeskade og da vi forklarer at div deler har fått følgeskade så dekker de det ikke likevel. Har også sagt ved flere anledninger at de burde/kunne sendt ut takstmann for å se/sjekke ,men det var de ikke interessert i. De dekker da kun deler av skaden som medfører 3 part eller forsikrings tager ekstra utgifter.
Jeg har fem siste år hatt behov for bistand og skadeerstatning to ganger. Jeg opplevde første gang å ikke få nødvendig hjelp i en akutt, alvorlig situasjon, og i begge tilfeller å i ettertid bare få dekket svært begrensede deler av utgifter i forbindelse med skadetilfellene. Jeg har aldri hatt eller hørt om lignende utfordringer med reiseforsikringsselskaper som f.eks. Europeiske.