Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det at dette kunne løses på telefon, slik at jeg allerede dagen etter kunne starte med å reparere skaden, det kaller jeg god service.
Vi sendte inn bilde av skaden på platetopp det var en sprekk i toppen og fikk avslag for dere trodde det var en ripe selv om vi skrev at det var sprekk
Raskt og systematiskt. Ingen ting å klage på. Pling , å der var oppgjøret på konto.👍👍
Fremover lent, og setter kunden i sentrum med raskt behandling…..,Go On
Manglet oppdatert telefon nummer, vil gjerne ha et kort med nummer til oppbevaring i lommebok, mye annet å tenke på i en akutt situasjon.
Ble godt tatt imot av saksbehandler. Lyttet og stolte på verdi takst av gjenstander. Fikk selfølgelig alders fradrag, som ventet.
Har hatt alle mine forsikringer i Sparebank1/Fremtind nå siden 2007. De gangene jeg har hatt behov for forsikringen har saksbehandling vært gjennomført raskt, og forsikringspenger raskt på konto. Da kloakkpumpeanlegget husstand er tilkoblet måtte repareres for en kostnad på 15-20000 per husstand, var Sparebank1/Fremtind ett av få selskaper som godkjente dette som del av husforsikring. Har hatt bruk for kjeledyrforsikringen 2 ganger, også her upåklagelig oppfølging og service. Jeg kommer aldri til å skifte forsikringsselskap.