Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Effektiv og god kundebehandling, bistår hele veien, gjør seg ikke vanskelig og viser god forståelse v/ ulike problemstillinger. Ringer alltid opp kort tid etter om en etterspør dette. For vår del har det vært flere saker siste året og vi føler oss like godt ivaretatt i hvert tilfelle.
Jeg ble så godt ivaretatt fra første stund;en saksbehandler som forstod min fortvilte situasjon og ga meg hjelp umiddelbart. Denne situasjonen har jeg aldri vært i tidligere så jeg er bare full av lovord. Kan ikke bli bedre!
Opplevde innbrudd i bod og mange av gjenstandene mine ble vurdert til å ha verdi 20% av opprinnelig pris. Dette gjør at jeg ikke har mulighet til å gjenskaffe de gjenstandene som gikk tapt. Fikk 33 000 kr av 55 000 kr verdi. De mener at man kan gjenskaffe alle gjenstandene med å bruke gavekortene deres på Zalando for eksempel, da vil man få litt mer penger enn hvis man velger å få pengene kontant. Ikke alle varer selges på Zalando så dette er håpløst. Det tok også 1,5 mnd å vurdere saken, og når den var vurdert hadde de glemt 2 av tingene. Så man må være oppmerksom selv på hva man har meldt inn å passe på at alt blir med. 23 ting ble stjålet, så det kan være vanskelig å ha denne oversikten selv, heldigvis la jeg merke til det.
Førnøyd med saken i sin helhet. Noe treg oppfølging og tilbakemelding, men lett å ha med å gjøre når det gjeller selve skaden og utbetaling av forsikringspenger. Fortsetter gledelig som kunde hos fremtind, kan også anbefales til andre. //Martin
Raske til å hjelpe når vi trenger dem. Raskt å få kontakt fra utlandet
Jeg ønsker å bli hørt, og få hjelp og støtte. Fremtind tok letteste vei, og tok en kostnad på 40.000,- for å slippe å bruke tid på min sak. Det endte med å koste dem flere hundre tusen. Det skal vi kundene dele på å betale.
Rask behandling tid. Lett å få kontakt med. Men synes skade oppgjør er dårlig/ laft. Synes også forsikringen er dyre.