Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde innbrudd i bod og mange av gjenstandene mine ble vurdert til å ha verdi 20% av opprinnelig pris. Dette gjør at jeg ikke har mulighet til å gjenskaffe de gjenstandene som gikk tapt. Fikk 33 000 kr av 55 000 kr verdi. De mener at man kan gjenskaffe alle gjenstandene med å bruke gavekortene deres på Zalando for eksempel, da vil man få litt mer penger enn hvis man velger å få pengene kontant. Ikke alle varer selges på Zalando så dette er håpløst. Det tok også 1,5 mnd å vurdere saken, og når den var vurdert hadde de glemt 2 av tingene. Så man må være oppmerksom selv på hva man har meldt inn å passe på at alt blir med. 23 ting ble stjålet, så det kan være vanskelig å ha denne oversikten selv, heldigvis la jeg merke til det.
Førnøyd med saken i sin helhet. Noe treg oppfølging og tilbakemelding, men lett å ha med å gjøre når det gjeller selve skaden og utbetaling av forsikringspenger. Fortsetter gledelig som kunde hos fremtind, kan også anbefales til andre. //Martin
Raske til å hjelpe når vi trenger dem. Raskt å få kontakt fra utlandet
Jeg ønsker å bli hørt, og få hjelp og støtte. Fremtind tok letteste vei, og tok en kostnad på 40.000,- for å slippe å bruke tid på min sak. Det endte med å koste dem flere hundre tusen. Det skal vi kundene dele på å betale.
Rask behandling tid. Lett å få kontakt med. Men synes skade oppgjør er dårlig/ laft. Synes også forsikringen er dyre.
Jeg ble frastjålet mitt kamera på reise. Det tok ikke mange dager før oppgjøret var på konto. Saksbehandler var tydelig og kommunikasjonen var rask.
Jeg har meldt skade og fått god behandling i forhold til min dokumentasjon av skadeomfang og utgifter. Ryddig informasjon fra saksbehandler om hva jeg måtte dokumentere for å få riktig erstatning.