Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ønsker å bli hørt, og få hjelp og støtte. Fremtind tok letteste vei, og tok en kostnad på 40.000,- for å slippe å bruke tid på min sak. Det endte med å koste dem flere hundre tusen. Det skal vi kundene dele på å betale.
Rask behandling tid. Lett å få kontakt med. Men synes skade oppgjør er dårlig/ laft. Synes også forsikringen er dyre.
Jeg ble frastjålet mitt kamera på reise. Det tok ikke mange dager før oppgjøret var på konto. Saksbehandler var tydelig og kommunikasjonen var rask.
Jeg har meldt skade og fått god behandling i forhold til min dokumentasjon av skadeomfang og utgifter. Ryddig informasjon fra saksbehandler om hva jeg måtte dokumentere for å få riktig erstatning.
Tungvint og til dels ufoståelig system, med ødelagt videolenke til veterinær. Vi måtte til slutt kontakte veterinær foruten selskapet og har i ettertid rett og slett latt være å involvere selskapet nør det er noe og heller dra rett til veterinæren. Med tanke på prisen på vår hunde og to katteforsikringer vurderer vi å avslutte disse siden vi ikke bruker dem.
Kundebehandler var lydhør, positiv og hadde tid. Vi fikk rask respons og antatt tid vi kunne forvente på reparatør. Disse gjorde en rask og god jobb vi ble fornøyde med.
Jeg har vært i forbindelse med fremtid i forbindelse med en garasjebrann og det var en positiv opplevelse,Raskt og greitt oppgjør. Men i forbindelse med et kjøreuhell har Fremtid ikke holdt mål, de bør være i bedre kontakt kunden før avgjørelse foreligger. Ikke bare godta motparts selskaps avgjørelse uten kontroll og kontakt med kunden.